• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Modele Wystawa makiet kolejowych Kąty Wrocławskie 30-31 maja 2015

Gor717

Znany użytkownik
FREMO Polska
KSK Wrocław
Reakcje
704 8 0
#1
W imieniu Klubu Sympatyków Kolei z Wrocławia zapraszam na spotkanie przy makiecie modułowej, które zorganizowaliśmy w dniach 30-31 maja 2015 wraz z GOKiS Kąty Wrocławskie - http://www.gokis.katywroclawskie.com .

Wystawiamy się podczas Dni Kątów Wrocławskich w Hali Sportowej zlokalizowanej w Kątach przy ulicy Zwycięstwa 27.

Plan przewiduje w dniu 30.05.2015 w godzinach 10-18 jazdy taborem z Ep. V-VI. Natomiast w dniu 31.05 prezentujemy w godzinach 10-16 tabor z Ep. III -IV.
Wstęp wolny. Deklarujemy notoryczny ruch składów. :) Nikt nie powinien się nudzić.

UWAGA!

Z ostatniej chwili! Z kręgów zbliżonych do ROBO (Roberta) uzyskaliśmy deklarację, że zaprezentowany zostanie podczas naszego spotkania skład, który Robert fotografował i przedstawiał na swoich stronach. Tak więc w Kątach zaprezentujemy wagony 112A wraz z lokomotywą EU07-433 od Schlesienmodelle - http://forum.modelarstwo.info/threads/wagony-y-typu-111a-112a-od-robo.25969/page-10#post-448636 . Zapraszamy Kolegów do organoleptycznego ;-) zapoznania się zarówno z wagonami jak i lokomotywą.

Zapraszam i pozdrawiam w imieniu swoim i Kolegów.
 

Merlin

Moderator Grupy BGM
Zespół forum
BGM
H0e
Reakcje
1.385 2 0
#4
I weź tu panie się nie zakochaj... Tyle piękności na jednym zdjęciu :love::rolleyes:
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.394 463 29
#12
to wtedy gdy inny pociąg na stacji dostał wyjazd dalej
To żadne tłumaczenie. Sygnał zezwalający na tarczy przelotowej może się ukazać tylko razem z sygnałem zezwalającym na semaforze wjazdowym, oczywiście pod warunkiem, że semafor wyjazdowy jest na wolną drogę. Nie wystarczy nastawiać tarczy razem z semaforem wyjazdowym, ale trzeba ją też uzależnić od semafora wjazdowego.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.394 463 29
#15
Nie spotkałem się z sytuacją, że na tarczy ostrzegawczej przelotowej podaje się sygnał Ot 2, gdy na semaforze wjazdowym jest sygnał Sr 3 (2 ramiona w górze). Teoretycznie mogłoby to nastąpić, gdyby wjazd odbywał się na tor główny dodatkowy, z którego potem wyjazd jest po prostej, np. na inną linię. W praktyce się tego nie stosuje, gdyż w takim wypadku pociąg i tak musi zwolnić na wjeździe i maszynista ma dość czasu, żeby zobaczyć sygnał na semaforze wyjazdowym. Tarczę przelotową stosuje się w zasadzie wyłącznie przy przebiegach bez zatrzymania po torze głównym zasadniczym z pełną prędkością. Gdyby tej tarczy nie było, maszynista musiałby zawsze zwolnić, bo spod semafora wjazdowego zwykle nie widać dobrze semafora wyjazdowego, który może być ustawiony na "stój".
 

Podobne wątki