Jako nowy uczestnik tego forum witam Wszystkich.
Na początku zaznaczę że nie jestem doświadczonym modelarzem ani też specjalistą z dziedzin towarzyszących dzisiejszemu modelarstwu kolejowemu.
Moje pytanie dotyczy starego parowozu PIKO Br03 z lat 80-tych, sterowanego analogowo. Chcę w nim wymienić silnik na nowy, nowszego typu, z kołem zamachowym, cichy, trwały, w miarę mocny (pcha parowóz i ciągnie 6 dużych wagonów) po prostu dobry. Kolejka nadal zasilana będzie z torów prądem 0-12V. Proszę o rady gdzie taki silnik mogę dostać. Zależy mi na silniku który będzie pasował do oryginalnych przekładni w tendrze.
Przeczesywałem to forum wiele razy i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, więc proszę o rzeczowe odpowiedzi.
Na początku zaznaczę że nie jestem doświadczonym modelarzem ani też specjalistą z dziedzin towarzyszących dzisiejszemu modelarstwu kolejowemu.
Moje pytanie dotyczy starego parowozu PIKO Br03 z lat 80-tych, sterowanego analogowo. Chcę w nim wymienić silnik na nowy, nowszego typu, z kołem zamachowym, cichy, trwały, w miarę mocny (pcha parowóz i ciągnie 6 dużych wagonów) po prostu dobry. Kolejka nadal zasilana będzie z torów prądem 0-12V. Proszę o rady gdzie taki silnik mogę dostać. Zależy mi na silniku który będzie pasował do oryginalnych przekładni w tendrze.
Przeczesywałem to forum wiele razy i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, więc proszę o rzeczowe odpowiedzi.
Załączniki
-
116,7 KB Wyświetleń: 766