Dobry wieczór panowie,
Przed chwilą kolega zagiął mnie tym pytaniem o to czy współcześnie występują wyżej wymienione wskaźniki - W10a (rozpocząć pchanie) oraz W10b (zakończyć pchanie).
Ponieważ mam do czynienia z jednym z ostatnich stacjonarnych popychów w kraju (Ruda Kochłowice), wiem, że na linii 141 [Gliwice - Katowice Ligota] ani 171 [podg Panewnik - Dąbrowa Górnicza Towarowa] takowe nie występują - o linii 164 [Ruda Kochłowice - Chorzów Batory] nie mówię, ponieważ tam jest oficjalny zakaz pchania . Być może kiedyś się tam znajdowały, aczkolwiek znajomi maszyniści nie pamiętają ich.
Czy ktoś ma pojęcie gdzie te niedobitki mogły się uchować?
I swoją drogą - tutaj moja własna ciekawość - czy podobnie ma się sytuacja ze wskaźnikami pochylenia (nie znam oznaczeń z E-1, czyli najpewniej już nie występują lub są ujęte w innej instrukcji)?
Serdecznie pozdrawiam,
Pm37
Przed chwilą kolega zagiął mnie tym pytaniem o to czy współcześnie występują wyżej wymienione wskaźniki - W10a (rozpocząć pchanie) oraz W10b (zakończyć pchanie).
Ponieważ mam do czynienia z jednym z ostatnich stacjonarnych popychów w kraju (Ruda Kochłowice), wiem, że na linii 141 [Gliwice - Katowice Ligota] ani 171 [podg Panewnik - Dąbrowa Górnicza Towarowa] takowe nie występują - o linii 164 [Ruda Kochłowice - Chorzów Batory] nie mówię, ponieważ tam jest oficjalny zakaz pchania . Być może kiedyś się tam znajdowały, aczkolwiek znajomi maszyniści nie pamiętają ich.
Czy ktoś ma pojęcie gdzie te niedobitki mogły się uchować?
I swoją drogą - tutaj moja własna ciekawość - czy podobnie ma się sytuacja ze wskaźnikami pochylenia (nie znam oznaczeń z E-1, czyli najpewniej już nie występują lub są ujęte w innej instrukcji)?
Serdecznie pozdrawiam,
Pm37