• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Wprowadzenie do h0 , pomocy

Lemko

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#1
Witam , przymierzam się do stworzenia wielu dioram (dość sporej trasy) analogowo . Czy moglibyście podpowiedzieć mi jaką pętle zrobić aby nie używać niepotrzebnie zwrotnic ?
Teraz wrócę do torów . Jakie wybrać , gdy miałem jeszcze TT pamiętam że były tilligi modelowe do własnego montażu . W takim przypadku zwrotnica wychodziła po 40 zł . Czy orientujecie się czy do h0 również coś takiego istnieje ?
Prosiłbym jeszcze o podpowiedzenie mi jaki tabor w sensownej cenie wybrać . W h0 jestem totalnie zielony ponieważ nie miałem styczności z tą skalą , całe życie w TT . Gdyby ktoś mógł mi powiedzieć czego nie kupować a jakie firmy są sensownym wyborem . Krótko mówiąc byłbym wdzięczny za wprowadzenie w h0 . Pozdrawiam .
 
Ostatnio modyfikowane przez moderatora:

cyruss

Znany użytkownik
FREMO Polska
KKMK
Reakcje
317 1 0
#2
"wielu dioram (dość sporej trasy)" - to ma być rozbieralny tort, makieta modułowa czy jeszcze co innego?
"Czy moglibyście podpowiedzieć mi jaką pętle zrobić aby nie używać niepotrzebnie zwrotnic ?" - hmmmm.... pętlę a raczej kółeczko można zrobić w ogóle bez rozjazdów... (tak dla ścisłości zwrotnica to jedna z części rozjazdu).
 
OP
OP
L

Lemko

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#4
No cóż miałem na myśli kilka dioram . A chodzi mi o pomoc w doborze torów i taboru ( co jest warte uwagi a czego unikać czy warto kupować starsze modele itd) ponieważ tak jak wspomniałem o h0 nie wiem nic .
 

cyruss

Znany użytkownik
FREMO Polska
KKMK
Reakcje
317 1 0
#6