Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Wow, nie wiedziałem że kolejne wagony dostały historyczne barwy. Co ciekawe lepiej to wygląda niż wcześniej pomalowane wagony PR w barwach oliwkowych - numer i logo PKP też po klasycznemu.
Dzięki za zestawienie, kolorów. Wagon mimo wszystko idzie do umycia. RAL 6009 idzie do utylizacji a wagon dostanie czerwono-kremowe barwy i przydział raciborski.
Może nie będę popularny ale przesadziłeś moim zdaniem z patyną. Zawsze uważam, że należy opierać swoje prace na dostępnych zdjęciach. Nie jest ich może wiele ale podparcie się nimi zapewne pozwoli na uzyskanie efektu bardziej zgodnego z orginałem.
Wiele Twej pracy związanej z urealnieniem modelu, legło pod zbyt zardzewiałym dachem.
Dostępne zdjęcia z internetu
Może nie będę popularny ale przesadziłeś moim zdaniem z patyną. Zawsze uważam, że należy opierać swoje prace na dostępnych zdjęciach. Nie jest ich może wiele ale podparcie się nimi zapewne pozwoli na uzyskanie efektu bardziej zgodnego z orginałem.
Wiele Twej pracy związanej z urealnieniem modelu, legło pod zbyt zardzewiałym dachem.
Dostępne zdjęcia z internetu Zobacz załącznik 485736Zobacz załącznik 485737Zobacz załącznik 485738
Zgadzam się. Generalnie zawsze staram się opierać pracę na dostępnych zdjęciach. W tym przypadku, brałem EU07-171 już spatynowaną - mam tutaj na myśli właśnie dach (praca sprzed dwóch lat). Cały dach idzie do poprawki. Natomiast samą budę, starałem się odwzorować w oparciu o poniższe.
Kiedyś próbowałem igłą. Teraz robię to drewnianą wykałaczką, chłonie trochę farby (na podobieństwo pędzelka) a jest przy tym "stabilna" o ile można to tak określić.
Nie to żebym się czepiał, bo to Twój lok, ale ta czyściutka czerwień pantografów trochę bije po oczach w porównaniu ze stopniem zużycia całego dachu. Dałbym na nie jakieś chociaż lekkie ślady grafitu.
Może nie będę popularny ale przesadziłeś moim zdaniem z patyną. Zawsze uważam, że należy opierać swoje prace na dostępnych zdjęciach. Nie jest ich może wiele ale podparcie się nimi zapewne pozwoli na uzyskanie efektu bardziej zgodnego z orginałem.
Wiele Twej pracy związanej z urealnieniem modelu, legło pod zbyt zardzewiałym dachem.
Dostępne zdjęcia z internetu...
Odnosząc się do uwag zrobiłem trochę poprawek. Umyłem dach, i pobrudziłem na nowo, wzorując się mniej więcej na oryginałach.
Ad. foto 3, nie mogę się oprzeć tym filtrom HDR przynajmniej dla jednego zdjęcia ;-)