No tak, najpierw musieliście czekać latami aż skończę Fiata, a teraz codziennie inny model i kolor... no ale ja też musiałem swoje odczekać
Wiem, że dla wielu z Was Kanciaki kojarzą się głownie modelem po 75tym roku. No ale dla mnie, najpiękniejszy Fiat to jednak ten z dużą ilością chromów i z wystającymi klamkami.
Dziś model z roku 68go. Poza chromowanym grilem i klamkami, zmieniłem położenie dźwigni skrzyni biegów, zmniejszyłem wywietrznik na tylnym słupku. Nadwozie pomalowałem na Błękit Turecki (F419) lekko go rozjaśniając (wiadomo kwestia skali). Tapicerkę pomalowałem na kolor jasno niebieski. Ten kolor stosowano w "cywilnych" Fiatach na początku i dość krótko, potem jedynie w karetkach. Na tylnej szybie nieco przeskalowany napis ostrzegający o zamontowanych hamulcach tarczowych ze wspomaganiem.
Już na fotkach zauważyłem, że muszę chyba poprawić przedni zderzak i coś tam jeszcze podretuszować, ale Fiat MR68 idzie do gabloty.
Ten model będę oferował tylko na zamówienie, bo pewnie będzie niewielu chętnych
Wiem, że dla wielu z Was Kanciaki kojarzą się głownie modelem po 75tym roku. No ale dla mnie, najpiękniejszy Fiat to jednak ten z dużą ilością chromów i z wystającymi klamkami.
Dziś model z roku 68go. Poza chromowanym grilem i klamkami, zmieniłem położenie dźwigni skrzyni biegów, zmniejszyłem wywietrznik na tylnym słupku. Nadwozie pomalowałem na Błękit Turecki (F419) lekko go rozjaśniając (wiadomo kwestia skali). Tapicerkę pomalowałem na kolor jasno niebieski. Ten kolor stosowano w "cywilnych" Fiatach na początku i dość krótko, potem jedynie w karetkach. Na tylnej szybie nieco przeskalowany napis ostrzegający o zamontowanych hamulcach tarczowych ze wspomaganiem.
Już na fotkach zauważyłem, że muszę chyba poprawić przedni zderzak i coś tam jeszcze podretuszować, ale Fiat MR68 idzie do gabloty.
Ten model będę oferował tylko na zamówienie, bo pewnie będzie niewielu chętnych
- 12
- 7
- Pokaż wszystkie