• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Wagony serii Eaos

KamilW

Aktywny użytkownik
Reakcje
62 0 0
#1
Mam następującą sprawę/pytanie.
Mam narysowane kilka polskich wagonów typu Eaos i Eaos-w w skali TT.
Akurat w kwestii taboru H0 jestem z lekka zielony więc chciałbym się dowiedzieć, który z wagonów warto by przeskalować do H0, żeby nie zdublować się z jakimś wagonem, który można normalnie kupić i który mógłby być wg Was ciekawym uzupełnieniem taboru towarowego w H0 (o ile w ogóle któryś z nich)?

409W


408W (dwoje drzwi nowego typu)


408W (czworo drzwi starego typu)


408W (czworo drzwi nowego typu)


401Wk (przed rokiem 2000)


401Wk (po roku 2000)


401Wj


401Wd


Będę wdzięczny za jakieś wskazówki i opinie.
Wstępnie jako dawcę elementów takich jak KKS czy wózki wybrałem węglarkę PIKO, ale mam też narysowany wózek 1XTa, ale muszę najpierw sprawdzić jak się spisze bo byś może akurat z tego nic nie wypali bo nie będzie się nadawał do eksploatacji.

1XTa


Tak jak mówię chciałbym spróbować coś z tego wydrukować, poskładać i zobaczyć czy się w ogóle do czegoś nadaje ale chciałbym uniknąć zdublowania się z jakimś innym modelem, a poza tym wybrać coś co się spodoba dlatego proszę o pomoc. Co byście z tego wybrali na prototyp?

Dwa wagony zrobiłem prototypowo w skali TT ale bez wózków (wózki z wagonów dawców) - efekt był następujący:



Z góry dzięki wszystkim za pomoc.
 

eSeL

Znany użytkownik
Reakcje
1 0 0
#2
Jak to 408, węglarki zbliżone do 401 mają w ofercie tillig i rokoko. Te z drzwiami wyczystkowymi są w ofercie Witolda Fity.
 

PX48-28

Aktywny użytkownik
Reakcje
90 5 2
#4
Modele wyglądają pierwszoklasowo, moje pytania brzmią: