Raczej lokomotywa serii EU06 nie miała kotła do ogrzewania parowego
powyżej tabelki jest rozpiska pojazdów trakcyjnych na danych odcinkach - wszędzie są parowozy a tylko na tym odcinku elektryk.
Otóż to! I to właśnie dowodzi, że wagony, z których w roku 1964 zestawiony był pociąg 3118/3108 nie były jeszcze wyposażone w urządzenia ogrzewania elektrycznego.
W roku 1964 tylko nieliczne wagony z rodziny 1A-108A były już wyposażone w ogrzewanie elektryczne i nie sądzę, żeby akurat te wagony (St. Mac W-wa Szczęśliwice) włączone były do składu relacji Zagórz - W-wa Główna.
W tamtym czasie, spośród wagonów rodziny 1A-108A, w ogrzewanie elektryczne wyposażone były (fabrycznie!) wagony:
- pasażerskie 108A (zarówno klasy 2, jak i klasy 1),
- barowe 108AJ (bufetowe klasy 1),
- bagażowe typu 3F/1 oraz 4F (201C).
Natomiast w ramach modernizacji, w urządzenia ogrzewania elektrycznego wyposażono pewną ilość wagonów typu 7A (klasy 1 oraz przebudowanych klasy 1/2), 7AJ (bufetowe klasy 1), 108AJK (barowe klasy 2), przeznaczonych wówczas przede wszystkim do ruchu międzynarodowego.
Wagony w/w typów znajdowały się oczywiście wówczas na stanie WGW Warszawa Szczęśliwice, jednak wydaje się mało prawdopodobne, aby skład pociągu relacji Zagórz - Warszawa Gł. zestawiony był akurat z takich wagonów...