Ostatnio trafił w moje ręce numer 3 (maj 2001) KMiD.
Jest w nim artykuł pana Romana Garbacika i Wiesława Szygulskiego o Historycznych odcinkach obsługi trakcyjnej. W nim pojawia się informacja o wagonach oznaczonych w planach zestawiania składów jako Bhx, co może oznaczać wagony 1A, Eilzugwagen , hecht i oberlichter. O ile o 1A, Eilzugwagen i hechtwiem wiem co nieco to o tym ostatnim nic. Poza tym może ktoś wyjaśni czy się owe wagony różniły? (jakieś zdjęcia?)
I druga sprawa w planie zestawiania składów pojawiają się wagony Br. W przypisach stoi że to wagon 2 kl (B) z wewnętrznym przejściem bocznym wzdłuż całego wagonu gdzie część przedziałów jest otwarta a część zamknięta (r) , dwuosiowy. Ma ktoś może zdjęcie lub plan wnętrza takiego wagonu? może też trochę informacji o tych wagonach?
Jest w nim artykuł pana Romana Garbacika i Wiesława Szygulskiego o Historycznych odcinkach obsługi trakcyjnej. W nim pojawia się informacja o wagonach oznaczonych w planach zestawiania składów jako Bhx, co może oznaczać wagony 1A, Eilzugwagen , hecht i oberlichter. O ile o 1A, Eilzugwagen i hechtwiem wiem co nieco to o tym ostatnim nic. Poza tym może ktoś wyjaśni czy się owe wagony różniły? (jakieś zdjęcia?)
I druga sprawa w planie zestawiania składów pojawiają się wagony Br. W przypisach stoi że to wagon 2 kl (B) z wewnętrznym przejściem bocznym wzdłuż całego wagonu gdzie część przedziałów jest otwarta a część zamknięta (r) , dwuosiowy. Ma ktoś może zdjęcie lub plan wnętrza takiego wagonu? może też trochę informacji o tych wagonach?