• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Wagony grupy Bromberg.

Zbyszek

Znany użytkownik
Reakcje
810 71 5
#1
Kiedyś, gdzieś tam był taki wątek. Może ktoś, co ma dostęp podlinkuje, bo mi się szukac nie chce. Porządkując dysk znalazłem fajne rysunki Brombergów, znalezione kiedyś w sieci.
 

Załączniki

M.Smoczkiewicz

Użytkownik
KKMK
Reakcje
0 0 0
#2
Panie Zbyszku! A czy był Pan na tyle przezorny i zabezpieczył na swoim dysku fantastyczne rysunki parowozów niemieckich ze strony "dlok.de". Ja tego nie zrobiłem i teraz poszukuję - bezskutecznie :devil: Pozdrawiam - Marek
 

M.Smoczkiewicz

Użytkownik
KKMK
Reakcje
0 0 0
#4
O rany - fantastyczne - nie mam wielkiego doświadczenia w eksploracji bezkresu internetu, serdecznie dziękuję za podpowiedź - pozdrawiam - Marek.
Ale sprytne..... :shock:
 

Młodzikowski

Znany użytkownik
H0e
Reakcje
3.219 8 0
#6
Kilka z nich przebudowano na wagony maszynownie do zespołów chłodniczych (ZNTK Ostrów Wlkp., 1953) oraz na wagony do przewozu żywych ryb (seria SSlrb) dla Centrali Rvbnej i to własnie one przetrwały w eksploatacji handlowej najdłużej, bo do początku lat 80-tych.
Krzysiek Koj, swego czasu ciekawie o Brombergach pisał na FMK (fajnie, że wklejono link do wątku).
A mnie przypomniało się, że w całej tej "stercie" starych fotek zakładowych, jest ta przedstawiająca taki właśnie zespół 5-wagonowy, z przebudowanym Brombergiem.


A już tak przy okazji "grzebania w starociach" - naszła człowieka refleksja. Jest tyle wspaniałych, rodzimych "pierwowzorów" do odtworzenia w modelach. Taboru zaprojektowanego i wykonanego w Polsce. Myślę, że nie mamy się czego wstydzić.