• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Wagon chłodnia.

daromaro

Znany użytkownik
Reakcje
1.245 103 84
#21
A dlaczego w poprzednim wagonie jest tak 'zmasakrowana' czolownica? Nie mozna bylo to drobniejszym papierem przeszlifowac? Ten z podwojnymi drzwiami jest zdecydowanie lepszy ;)
 
OP
OP
Jan Bednarczyk
Reakcje
1.469 12 6
#22
Zgadzam się całkowicie z kolegą, dopiero na zdjęciach wychodzą takie niedopracowania, usuwałem nadlewki nożykiem z tej czołownicy i wydawało mi się że jest dobrze, jednak zdjęcia wychwytują takie niedociągnięcia. Ale nie będę już tego poprawiał, załóżmy że wagon jest przed naprawą. Ale dziękuję za tę uwagę, będzie to nauczka na przyszłość.
 
OP
OP
Jan Bednarczyk
Reakcje
1.469 12 6
#24
Zbyszku, drzwi w którym wagonie, bo wyjaśniam że te wagony z napisami pozostaną w takim stanie jak są, ze względu na te pojedyńcze drzwi, w zarządach kolei duńskich i niemiekim, jedynie ten wagon z którego osunąłem napisy, a który ma drzwi dwuskrzydłowe będę się starał przerobić na wagon PKP.
 

Zbigniew Gałczyński

Moderator Działu Tabor
Zespół forum
Reakcje
3.982 28 1
#25
A widzisz Janku ,źle odczytałem Twój wcześniejszy zapis :oops:.
Skoro to ma być wagon w zarządzie kolei niemieckich to ok.
Zmyliło mnie to zdanie , które napisałeś a dokładnie słowo "przerobiłem "
Czekając na wywietrzniki do wagonu firmy Rivarossi przerobiłem następny wagon firmy Lima, tym razem model wagonu kolei niemieckich. Brakuje mi tylko do tych wagonów zestawów kołowych.
Myślałem ,że ma być też jako odpowiednik polski ;)
Pozdrawiam serdecznie
 
OP
OP
Jan Bednarczyk
Reakcje
1.469 12 6
#26
Zbyszku, pasował by idealnie, tylko właśnie te drzwi pojedyńcze, na PKP były 3 wagony prototypy z takimi pojedyńczymi drzwiami, tylko wagony te oprócz pojedyńczych drzwi posiadały jeszcze ryfle, a pisząc przerobiłem, to miałem na myśli wymianę zderzaków na ruchome oraz założenie sprzęgu śrubowego. Pozdrawiam serdecznie.
 
OP
OP
Jan Bednarczyk
Reakcje
1.469 12 6
#28
Zbyszku, były to wagony które miały 14 szt ryfli na ścianach bocznych oraz miały ryfle również na dachu. Prototypy z lat 60 uw. Zdjęcia tych wagonów prototypów są w Atlasie Wagonów Towarowych Pana Pawła Terczyńskiego. Pozostaję przy moich zbiorach taboru z orzełkiem, tamte wagony by nie pasowały do kolekcji. Pozdrawiam serdecznie.
 

Podobne wątki