Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zdecydowanie musisz teraz gagara ECCO. Harry Ci go zfotografował ;-)
Ciekawe czy to ten sam co mi śmignął przez okno w piątek gdzieś między Gdynią a Warszawą ;-)
Podejrzewam, że lepiej będzie spróbować nawiązać kontakt z "mechatronik'iem..." (typ prowadzi kanał na YT)
Gość jest instruktorem i rewidentem taboru właśnie w ECCO i może przy okazji jakiego przeglądu była by sposobność na dokumentacje foto??
Choć 7ka też fajna...
Teraz składam kolejne 2 węglarki i robię mały test. Jedną przeszlufowałem, a drugą pomaluję tak jak przyszła prosto z drukarni. Pokażę wam finalny efekt i sami ocenicie różnicę...
Bez lampy
I z lampą...
Test dobiega powoli ku końcowi. Wagony są okalkowane i pokryte ponownie lakierem bezbarwnym. Ponizej ich fotki z lampą błyskową i bez.
Teraz pozostaje tylko zrobiś delikatnego washa na pudle oraz podkolorować wnetrze weglarki i pokryć całość lakierem matowym i osadzic na podwoziu. Jestem ciekaw jaka bedzie różnica w tych wagonach finalnie.
No to test dobiegł końca.
Poniżej przedstawiam fotki wagonów z lampą błyskową i bez (zrobionych aparatem) aby lepiej było widać ich niedoskonałości
Gołym okiem widać że tylko na drzwiach widać rowkowanie po wydruku... które łatwo usunąć szlifowaniem Reszta z odległości 50 cm gołym okiem jest nie do odróżnienia
Powiem ci, że szlifowanie robi OGROMNĄ różnicę. Szlifuj koniecznie. Ale rozważ wykonanie tych burt z blaszek. Serio. Przyślij mi rysunki, będę coś trawił, wrzucę na próbę i zobaczymy.