• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Węglarki 415w, 412w i c462w konwersje i druk 3D

#86
Podejrzewam, że lepiej będzie spróbować nawiązać kontakt z "mechatronik'iem..." (typ prowadzi kanał na YT)
Gość jest instruktorem i rewidentem taboru właśnie w ECCO i może przy okazji jakiego przeglądu była by sposobność na dokumentacje foto??
Choć 7ka też fajna...

Pozdrawiam,...
 
OP
OP
pado

pado

Znany użytkownik
KKMK
#95
Test dobiega powoli ku końcowi. Wagony są okalkowane i pokryte ponownie lakierem bezbarwnym. Ponizej ich fotki z lampą błyskową i bez.
20191104_002010.jpg
20191104_002027.jpg
Teraz pozostaje tylko zrobiś delikatnego washa na pudle oraz podkolorować wnetrze weglarki i pokryć całość lakierem matowym i osadzic na podwoziu. Jestem ciekaw jaka bedzie różnica w tych wagonach finalnie.
 
OP
OP
pado

pado

Znany użytkownik
KKMK
#97
No to test dobiegł końca.
Poniżej przedstawiam fotki wagonów z lampą błyskową i bez (zrobionych aparatem) aby lepiej było widać ich niedoskonałości ;)
DSC_1237.JPG
DSC_1241 lampa.JPG
Gołym okiem widać że tylko na drzwiach widać rowkowanie po wydruku... które łatwo usunąć szlifowaniem ;) Reszta z odległości 50 cm gołym okiem jest nie do odróżnienia ;)
 

Astro

Znany użytkownik
Powiem ci, że szlifowanie robi OGROMNĄ różnicę. Szlifuj koniecznie. Ale rozważ wykonanie tych burt z blaszek. Serio. Przyślij mi rysunki, będę coś trawił, wrzucę na próbę i zobaczymy.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor N 59
W
Tabor N 21

Podobne wątki