Jeśli chodzi o dokumentację techniczną do ET21 to muszę niestety stwierdzić, z przykrością że Pafawag może nie mięć tej dokumentacji, bo produkcja tych lokomotyw skończyła się przecież dawno temu (np. zakłacy Cegielskiego w Poznaniu tuż po zakończeniu produkcji pozbyły się całej dokumentacji do EU07 dla numerów wysokich i niskich i teraz próbują to odtworzyć) . Jeszcze pięć lat temu lokomotywa ET21 była lokomotywą nieprzyszłościową i do wycofania, a teraz proszę nawet się ją modernizuje (3E-100). Na pewno dokumentacja kompletna jest w ZNLE Gliwice (a nawet wózki luzem się po hali "turlają") bo są tu robione NR i NG, i powinna też być w Nowym Sączu, bo tam przecież też robą NR "sputników" dla PKP. Z układem hamulcowym trzeba uważać, bo na oryginalnym sputniku mamy hamulec Knorra, a część sputników ma już hamulec Orlikona, różnica niby nie wielka, (przynajmniej dla laika) bo nie rzuca się w oczy ale jest.