Nie mam katalogu Rivarossi, ale na ich stronie internetowej jest tylko pojedynczy wagon silnikowy 627.0 (pierwsza seria produkcyjna). Numery HR 2113, 2114, 2115 i 2116 różnią się tylko wersją modelu (AC i DC) i malowaniem (wcześniejsze, morsko-kremowe DB IV epoka i nowsze, czerwono-białe DB AG, V epoka). Nie znalazłem 2-wagonowego zespołu 628. Modele Rivarossi z odpowiadają tym, które eksploatują Koleje Mazowieckie, ale pewne różnice są: "polskie" wagony mają zderzaki i sprzęgi śrubowe, natomiast modele 2113 i 2114 (DB, IV ep.) sprzęgi samoczynne Scharfenberg. Modele 2115 i 2116 (DB AG, V ep.) mają tak jak "polskie" wagony, zderzaki i sprzęgi śrubowe. Drugą różnicą są światła czołowe: wydaje mi się, że na potrzeby KM oryginalne światła zostały zastąpione innymi. Przynajmniej wagony, jakie widziałem w Polsce, mają inne światła.
Nawiasem mówiąc, KM mają dwie wersje wagonów 627, z pierwsze serii (numery DB od 001, w tym 627 001 - patrz zdjęcie) i nieco późniejsze (numery od 100). Na załączonych fotkach widać różnice między obiema wersjami, widać też stosowane w Polsce światła.
Wagon 001 jest wykorzystywany jako skład części zamiennych.
Na zdjęciu, które zamieścił kolega DarekW, jest wagon KM z nowszej serii, nr 104