• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

VT 135

Misiek

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
5.079 140 0
#3
Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale seria VT135 obejmowała sporo różnych konstrukcji. Kwestia o który konkretnie model pyta lukasz76 ;)
 

Zbyszek

Znany użytkownik
Reakcje
810 71 5
#5
lukas76 napisał(a):
Witam,
szukam informacji, zdjęc na temat VT 135 w barwach PKP
pozdrawiam, Łukasz
:D Nie Ty jeden?
Jedno zdjęcie wagonu SN51 jest w Świecie Kolei, numeru i roku nie pamietam. Dotyczy artykułu o parowozowni Warszawa Praga bodaj.
 

martinezo

Znany użytkownik
Reakcje
3 0 0
#10
Ale fotki VT135 w PKP namierzyć nijak nie mogę :cry:
Zestawik VT135 + wagon tak za mną chodził, że ich zanabyłem swego czasu.
Info o służbie na PKP jest bardzo miłe :D
Ale podobieństwo pozostaje tylko w nazwie, przeznaczeniu i konstrukcji... do VT135 Tilliga.

WRÓĆ !!
Oznaczenie pokićkałem - to co mam to VT98...
Przepitraszam za zamieszanie :oops:
 

TOM94

Aktywny użytkownik
Reakcje
45 0 0
#13
Żadna przemalowanka panie Zbyszku. VT135 Tilliga jest opisany w "Świecie Kolei" 2/2009. Jeden z wagonów serii VT135 był eksploatowany na PKP w dyrekcji warszawskiej na stacji macierzystej Hajnówka. Zgodnie z obowiązującymi wtedy zasadami został oznaczony numerem inwentarzowym 090 008, który posiadał przez cały czas służby wraz z serią MsC, potem MsB (na pudle błędne oznakowanie MsBi). W ostatnich latach swojej służby otrzymał nowe oznaczenie SN51-07. PKP posiadało również dwa wagony doczepne tej samej konstrukcji jednak były przydzielone do innej dyrekcji więc nie były z nim eksploatowane. Wagon ten został skreślony z inwentarza w 1961 roku.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.394 463 29
#15
Z tego, co wiem, to faktycznie egzemplarz z Hajnówki (odwzorowany w modelu Tilliga) był jedynym eksploatowanym na PKP po wojnie wagonem tego konkretnego typu.
Misiek napisał(a):
Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale seria VT135 obejmowała sporo różnych konstrukcji.
Tak własnie było i podobnie na PKP wszystkie przedwojenne 2 osiowe wagony silnikowe (było ich w Polsce ok. 20) dostały ostatecznie wspólną serię SN51. Obejmowała ona kilka różnych typów takich wagonów. Jeden z nich to właśnie ten z Hajnówki, inny to zachowany w Skierniewicach.
 
OP
OP
lukas76

lukas76

Aktywny użytkownik
Reakcje
99 3 0
#16
Witam ponownie z nowymi pytaniami:
- czy spotkał się ktoś ze zdjęciami środka takiego wagonu (z czego były zrobione siedzenia i podłoga, jak wyglądał sufit i przedział maszynisty
-czy w Polsce były doczepiane jakieś wagony ?

pozdrawiam
 
Reakcje
0 0 0
#17
lukas76 napisał(a):
Witam ponownie z nowymi pytaniami:
- czy spotkał się ktoś ze zdjęciami środka takiego wagonu (z czego były zrobione siedzenia i podłoga, jak wyglądał sufit i przedział maszynisty
pozdrawiam
Na googlach są dwie fotki ( dwie tylko znalazłem pewnie jest więcej)
http://www.google.pl/search?um=1&hl=pl& ... 14l0.1.3l4

ale nie wiem czemu strony te mi się nie otwierają

PS. Może to trochę inny model ale mogło być podobnie:
http://sidiwm.pinger.pl/p/3 - na tej stronie jak niżej się przewinie to pisze o sn51 sn61 i innych modelach, ale co ważne sn51 - czyli przemianowany vt135 (!!chyba!!) obecnie stacjonuje w Skierniewicach oczekując naprawy. Więc jeśli nie jest to dla Ciebie daleko wiesz gdzie szukać ;p
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
M
Tabor 6
Tabor 2

Podobne wątki