• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Vectron PKP Cargo

yahya

Znany użytkownik
Reakcje
35 0 0
#22
Producent wypuścił je z fabryki białe, czego resztki widać jeszcze na ww. zdjęciu na loku po lewej. Brudziłyby się, ale szkoda, bo teraz są takie ponure -- albo to tylko moje odczucie. Czy ktoś wie, kto jest autorem tego szaro-czerwonego malowania PKP-C? Jakiś plastyk?
 
Ostatnio edytowane:

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.852 116 22
#23
Nie twierdzę, że to grafitowe malowanie z elementami czerwieni jest totalne złe, ale... Trzeba wziąć pod uwagę, iż malowanie musi uwzględniać jednak specyfikę formy pudła danej lokomotywy. Na tym polu sądzę iż malowane niebieskie wypadało lepiej, gdyż na wszystkich lokomotywach jakie je dostało wyglądało naprawdę dobrze. Tu raczej tak nie będzie. O ile Vectron wygląda powiedzmy że OK, o tyle pokazywana wcześniej ET22 już bardzo słabo, bez wyrazu.
 

ed250

Aktywny użytkownik
Reakcje
444 89 5
#26
Swoją drogą ciekawi mnie kiedy PKP Cargo już miało w planach nowe loki skoro mają oznaczenie EU46. Traxy KM mają EU47, a jeżdżą już jakiś czas, tak więc Cargo musiało "zaklepać sobie numerek" przed lokami dla KM, a więc sporo wcześniej niż pierwsze sygnały o przetargu. Nie ma tutaj chyba innego klucza niż kolejność. Przy wcześniejszych EU43,44,45 jak się nie mylę było to zachowane.
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
DarekW

DarekW

Znany użytkownik
Reakcje
1.309 16 0
#29
Ale je szybko do roboty zagnali. Tylko jak oni będą 40 wagonów ciągali dwoma lokomotywami to chyba za dobrze na tym nie wyjdą.
 

elektryk33

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
#34
Nowe malowanie wygląda nieźle na lokomotywach nowoczesnych. Problem pojawia się gdy próbuje się tak malować lokomotywy stare, o innej bryle niż nowoczesne konstrukcje. Wtedy to nie wygląda dobrze (patrz ET22).
 

przemas22223

Aktywny użytkownik
Reakcje
118 16 3
#35
Darek W.

To pierwsze testy przez mój zakład Zachodni PKP Cargo. Dotyczy on jak Vectron zachowuję gdy jedzie w trakcji podwójnej ale podłączeniem sterowaniem wielokrotnym.
Coś jak ET41 czy jak prywaciarz zakupił dwie siódemki i loki jeździły podłączone sterowaniem wielokrotnym.
 

Jacek765

Znany użytkownik
GGM
SMK Katowice
NAMR
Reakcje
3.286 61 2
#38
Southern Pacific to to nie jest ale mam wrażenie że komuś w centrali się czknelo tą koleją przy wyborze kolorów. W USA było i jest dużo więcej kolei które mają znacznie ładniej malowane lokomotywy niż wspomniany Southern Pacific. Nawiasem mówiąc SP wcześniej używał ladniejszego schematu malowania.
 

Hornet

Aktywny użytkownik
Reakcje
21 0 0
#39
Swoją drogą ciekawi mnie kiedy PKP Cargo już miało w planach nowe loki skoro mają oznaczenie EU46. Traxy KM mają EU47, a jeżdżą już jakiś czas, tak więc Cargo musiało "zaklepać sobie numerek" przed lokami dla KM, a więc sporo wcześniej niż pierwsze sygnały o przetargu. Nie ma tutaj chyba innego klucza niż kolejność. Przy wcześniejszych EU43,44,45 jak się nie mylę było to zachowane.
Mnie dodatkowo dziwi numeracja zaczynająca się od 500...
 

Podobne wątki