• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolekcja USA-Arek62

arek62

Aktywny użytkownik
Reakcje
5 0 0
#1
Witam
Tematem USA zajmuję się od 2002 roku.
Mam trochę interesujących modeli samochodów ciężarowych,które chętnie wam w najbliższych dniach i miesiącach pokażę.
Chętnie usłyszę wasze opinie na temat przedstawianych modeli.
Do miłego.[DOUBLEPOST=1411399122,1411398405][/DOUBLEPOST]
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Reakcje
23.940 386 20
#2
Witaj na forum. Pokazuj swoją kolekcję, komentuj w tematach innych użytkowników forum i baw się dobrze.:)
Bardzo ciekawy ten model do przewozu samochodów. Jakbyś jeszcze napisał co to za marka i kto jest producentem to było by fajnie. :)
 

marpama28

Znany użytkownik
Reakcje
54 4 0
#3
Jako że kocham autotransportery obok tego na pewno nie przejdę obojętnie. Jest boski. szczególnie ta zabudowa. Szkoda że jeszcze żadna firma nie odwzorowała europejskiej zabudowy. Jakiego to producenta i czy zabudowa ma ruchome elementy?
 

lotus102

Znany użytkownik
Reakcje
2.247 7 3
#4
Witaj na forum :),,super model ale tak jak koledzy przychylam się z prośbą abyś opisał model (y),,Markę i firmę która go wyprodukowała :)..pokazuj dalej swoją kolekcję i nie zapominaj o innych kolegach z forum(y)
 
OP
OP
arek62

arek62

Aktywny użytkownik
Reakcje
5 0 0
#7
Muszę powiedzieć,że jestem bardzo miło zaskoczony zainteresowaniem ze strony kolegów.
A wiec ten model jest kupiony gotowy.
Wykonany jest na bazie modelu Forda firmy Herpa.
Firma , która zleciła wykonanie całej nadbudowy i przyczepy jest Lonestar nr art. #5030 z USA.
Wykonali w sómie 200 modeli.
Mój ma numer 166/200.