Ciekawe, jak będzie wyglądał zmontowany wagon kiedy pudło trafi na ostoje... dostanie zestawy kołowe... kolory i opis... aż się nie mogę doczekać!
Proponuję, aby przedmiotowy model posiadał oznaczenia PMP-PW i przydział do piaskowni Kotlarnia z rewizją przypadającą na przełom lat 70/80. Jest to czas ciągłej pracy PMP-PW ze wszystkimi środkami trakcyjnymi i wszechobecnymi wagonami 15W. Pierwszy numer wagonu oznaczał przydział do zakładu tj. jednej z czterech piaskowni, a kolejny jest numerem kolejnym wagonu. I tak Z-1, to Kuźnica, Z-2 Szczakowa, Z-3 Kotlarnia i Z-4 Maczki. Jednak mimo ustalonych w 1975 roku zasad oznaczania rotacja wagonów między zakładami bez zmiany numeru była na porządku dziennym dlatego trafiały się wagony, jak na załączonym poniżej zdjęciu tj. 15W-4122, gdzie cyfra 4 sugeruje Maczki Bór, a jednak obok widnieje wpis Kopalnia Piasku Podsadzkowego Kotlarnia. Zdjęcie przedstawia wagon po malowaniu, jeszcze bez naniesionej daty naprawy zrealizowanej przez zakłady w Dzierżnie w latach siedemdziesiątych....
Proponuję, aby przedmiotowy model posiadał oznaczenia PMP-PW i przydział do piaskowni Kotlarnia z rewizją przypadającą na przełom lat 70/80. Jest to czas ciągłej pracy PMP-PW ze wszystkimi środkami trakcyjnymi i wszechobecnymi wagonami 15W. Pierwszy numer wagonu oznaczał przydział do zakładu tj. jednej z czterech piaskowni, a kolejny jest numerem kolejnym wagonu. I tak Z-1, to Kuźnica, Z-2 Szczakowa, Z-3 Kotlarnia i Z-4 Maczki. Jednak mimo ustalonych w 1975 roku zasad oznaczania rotacja wagonów między zakładami bez zmiany numeru była na porządku dziennym dlatego trafiały się wagony, jak na załączonym poniżej zdjęciu tj. 15W-4122, gdzie cyfra 4 sugeruje Maczki Bór, a jednak obok widnieje wpis Kopalnia Piasku Podsadzkowego Kotlarnia. Zdjęcie przedstawia wagon po malowaniu, jeszcze bez naniesionej daty naprawy zrealizowanej przez zakłady w Dzierżnie w latach siedemdziesiątych....
A taki Maczko-Kotlarniowy jest naprawdę mniamniusim kąskiem do kolekcji.
BTW. Rozmarzyłem się. Może doczekamy też szutrówek 41WS i 41/2WS [ex 61WS], i do tego 59WS, 203V, 204V.
Ostatnio edytowane: