• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Konwersja UMF - konwersje modeli taboru

piotr66

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
1.718 30 1
#81
Po tym zdjęciu trudno określić gładkość powierzchni, moim zdaniem odlew jest bardzo dobry o czym świadczą ostre krawędzie. Powierzchnia mosiądzu faktycznie może być minimalnie szorstka ale może też tak na zdjęciu wyszła.
 
OP
OP
Ranger

Ranger

Znany użytkownik
Reakcje
2.433 7 1
#82
Przedstawiamy krótką serię konwerski BR03 na polską Pm2. Bazą do konwersji były BR03 produkcji Fleischmann.
W produkcji wykorzystaliśmy własne części zamodelowane i wydrukowane w 3D a następnie odlane z mosiądzu. Wśród nowości są: pełna instalacja zaworu odcinającego inżektora Nathana, SHP, trawione wiatrownice (Pm2-3) i wiele innych. Dwie lokomotywy wyposażone w dźwięk oparty na dekoderach ESU LokSound 4.0.
Poniżej sześć lokomotyw, na fotkach wg. kolejności:
- Pm2-7
- Pm2-21
- Pm2-13
- Pm2-18
- Pm2-3
- Pm2-28

Serdecznie zapraszamy do oglądania galerii.
Więcej fotek u nas na stronie:
http://www.eaos.pl/galeria-lokomotyw-serii-pm2-h0/
DSC06234.JPG DSC06237.JPG DSC06246.JPG DSC06252.JPG DSC06253.JPG DSC06256.JPG DSC06271.JPG DSC06269.JPG DSC06274.JPG DSC06277.JPG DSC06282.JPG DSC06301.JPG DSC06306.JPG DSC06313.JPG
 
OP
OP
Ranger

Ranger

Znany użytkownik
Reakcje
2.433 7 1
#83
Na koniec chcę zaprezentować fotki grupowe serii.
DSC06316.JPG DSC06317.JPG DSC06318.JPG

Nie wiem jak to się stało ale podczas produkcji cały czas pamiętałem aby pozbyć się hamulców z przedniego wózka i półwózka pod budką ;) Po czym na końcu zostały. Na fotkach grupowych już ich nie ma.
Dziękuję koledze Masło za zwrócenie uwagi na ten istotny detal.
Jeśli mam być szczery to wózki bez tych hamulców wyglądają co najmniej dziwnie, czegoś brakuje.

Po tym zdjęciu trudno określić gładkość powierzchni, moim zdaniem odlew jest bardzo dobry o czym świadczą ostre krawędzie. Powierzchnia mosiądzu faktycznie może być minimalnie szorstka ale może też tak na zdjęciu wyszła.
Mam nadzieję, że wszystkie powyższe fotki odpowiedziały na pytania dot. jakości SHP itp. elementów.
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
Ranger

Ranger

Znany użytkownik
Reakcje
2.433 7 1
#84
Na tapetę poszły ST43. Wszyscy robią wersję z krótką czołownicą to ja dla odmiany z tą pod sprzęg SA3 ;)
Wszystkie części własne, może jak Kamil zrobi odbłyśniki to będzie miał pierwszy model do pokazania ;)
jak nie to sam zrobię ;D
WP_20161215_17_21_45_Pro.jpg WP_20161215_17_22_03_Pro.jpg WP_20161215_17_22_12_Pro.jpg WP_20161215_17_22_42_Pro.jpg
 

FENIX

Znany użytkownik
Reakcje
3.288 248 30
#87
Najpierw foty, później zamówię. Szkoda, że "model-matkę" drukujesz, a nie jak mistrz @Mirek555k wykonujesz jubilersko (ręcznie) z metalu. To zupełnie inny poziom powierzchni.
 
OP
OP
Ranger

Ranger

Znany użytkownik
Reakcje
2.433 7 1
#88
Niestety mój fach w rekach nie dorasta mistrzowi do pięt. Muszę z tym żyć ;D

Powierzchnie mamy gładką, wydruk nie ma faktury, ma ją dopiero odlew.
 
OP
OP
Ranger

Ranger

Znany użytkownik
Reakcje
2.433 7 1
#98
Pierwsza Pt31 w UMF. Numer 53. Pełna konwersja z uwzględnieniem wymiany/modyfikacji armatury. Parowóz ma dźwięk. Poprawiono elektrykę a dokładnie ułożenie przewodów bo dotykały kół zamachowych silnika powodując pewne szmery ;) Uprzedzając pytania - wygląd parowozu jest wizją zamawiającego. Mam tu na myśli reflektory. Klienta nasz Pan ;)
Właściciel tak bardzo chciał pomóc w konwersji, że aż zrobił ręcznie z rurek drabinkę oraz węgiel w skrzyni ;)
DSC07136.JPG DSC07137.JPG DSC07139.JPG DSC07140.JPG DSC07145.JPG DSC07146.JPG DSC07148.JPG DSC07150.JPG
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 26
Tabor 49
Tabor 26
Tabor 25
Tabor 304

Podobne wątki