• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Konwersja Ty2-1184 z BR 52 (Roco 68282)

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.292 459 29
#65
To chyba nie były tabliczki, tylko napis namalowany bezpośrednio na tendrze lub skrzyni wodnej tendrzaka. A stosowano to chyba najdalej do przełomu epoki III i IV, ale głowy nie dam.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.292 459 29
#70
Czyli rozumiem, że widziałeś wszystkie zdjęcia wszystkich parowozów które jeździły w IVe we wszystkich latach ;)? Bo swoją wiedzę musisz na czymś opierać
Widzę, że kolega żąda konkretnych dowodów. :LOL: Ale trudno dyskutować z kimś, kto sam używa takich argumentów:
A mnie się te kalki podobają dlatego je dałem ;)
nawet, jeżeli jest to z uśmieszkiem.
 

Bernard Sobczyk

Aktywny użytkownik
SKMK
Reakcje
520 14 1
#72
Czyli rozumiem, że widziałeś wszystkie zdjęcia wszystkich parowozów które jeździły w IVe we wszystkich latach ;)? Bo swoją wiedzę musisz na czymś opierać
wieloletnia analiza zdjęć i literatury tematycznej oraz rozmowy z pracownikami ówczesnymi. Poza tym malowanie napisów eksploatacyjnych było sankcjonowane przepisami. Jeżeli znikały lub pojawiały sie zmodyfikowane to był ku temu powód i obejmowało to w okreslonym okresie czasu wszystkie sprawne maszyny.
 
Ostatnio edytowane:
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 0
Tabor 2
Tabor 18
Tabor 33
Tabor 0

Podobne wątki