• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Relacja Turkol

fazer0001

Aktywny użytkownik
#1
Byliśmy dziś przygotowani na wspaniałą wycieczkę z Turkolem. Po całym dniu zwiedzania czekaliśm na peronie na powrotny pociąg Specjalny Pierniczek. Po 15 minutach marznęcia i czekania nadjechał nasz pociąg a właściwie przemknął tylko, zatrzymał się jednak na samym końcu peronu pod semaforem czyli jakieś 200 metrów od nas ( staliśmy na samym początku peronu) zaczęliśmy biec ale niestety pociąg po jakiś 10 sekundach po tym jak otrzymał zielone światło ruszył w "sina dal" bez nas ! Było nas siedmioro. Dzwonilismy do Pana: Patryka Sobiech i zostaliśmy obscenicznie potraktowani. NIE POLECAMY !
 
OP
OP
fazer0001

fazer0001

Aktywny użytkownik
#4
Dodam jeszcze że otrzymałem na facebook-u info od mechanika owego składu że w rozkładzie nie miał zatrzymania aby zabrać pasażerów, i zatrzymał się tylko ponieważ miał czerwone światło.
Niestety od prowadzących, a zwłaszcza od Pani przewodnik słyszeliśmy że spotykamy się na stacji na której wysiedliśmy
 

dgajus

Moderator Grupy SKMK
SKMK
#5
Nie chcę zakładać nowego wątku, więc odgrzeję trochę kotleta z racji tego, że za lada dzień Turkol wyruszy ponownie w 2019 roku na swoje parowozowe podboje.
W związku z powyższym mam pytanie do znawców tematu: jakim obecnie historycznym taborem dysponuje ten - nazwijmy go - przewoźnik?
Ze zdjęć z roku ubiegłego doszukałem się: dwóch "2", jednej "1" i wagonu WARS barowego w oliwkowym malowaniu. Czy na sezon 2019 przewiduje się wzmocnienie składów w tym malowaniu?
p.s. co ciekawe na stronie internetowej informują, że ...
W dniach 12 - 15 kwietnia w ramach oferty POMORZE na kolejowe szlaki Kujaw i Pomorza wyruszy specjalny historyczny skład pasażerski ciągnięty przez zabytkowy parowóz z wolsztyńskiej parowozowni. Miło nam poinformować, że dzięki bardzo dobrej współpracy z PKP Intercity możliwe będzie rozszerzenie oferty o dodatkowe wagony. Skład pociągu oprócz oliwkowych wagonów będzie prowadził dodatkowe wagony, przez co ponownie możliwa jest rezerwacja biletów na wszystkie pociągi (...)
 

AdrianL

Aktywny użytkownik
#6
Podejrzewam,że w składzie będą oliwki i cyrkowe wagony IC. Mam rezerwacje na jedną z tras za 200zł. Płace tyle żeby przejechać się "po staremu" a nie składem z wagonami IC-obym nie miał racji bo to będzie krzyżyk ode mnie dla tej firmy
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
#7
A te "oliwki" też trudno nazwać "historycznym taborem" :(. Wagony dość mocno zmodyfikowane, a oznaczenia i kolor też niezbyt wiernie oddane.
 

dgajus

Moderator Grupy SKMK
SKMK
#9
Zadałem pytanie organizatorowi co do składu pociągu i uzyskałem następującą odpowiedź:
Dodatkowe wagony będą w malowaniu współczesnym, będą to wagony 2 klasy z lat 80-tych.
 

Szwed1978

Znany użytkownik
#10
W tym roku po raz 4 miałem jechać FOKĄ na Hel ale w końcu sobie odpuściłem i w tym roku będę robić zdjęcia po drodze. Ale jezeli chodzio o rezerwację w tym roku to osobiście przerobiłem ogólnie nieporozumienie. Po pierwszym razie jak zrobiłem rezerwacje to dostałem sms aby opłacić przejazd ale nie dostałem faktury tak więc napisałem do TUR KOL aby przesłali fakturę - bez odzewu. Zrobiłem rezerwacje drugi raz na 2 klasę i otrzymałem fakturę na 1 klasę:confused:. No więc chciałem już pisać i dostałem druga fakturę na 2 klasę z terminem płatności do 30.01.2019 r. to już z lekka zbaraniałem ale 29. 01. 2019 dostałem informację aby zapłacić do 31.01.2019 r. Nie wiem o co chodzi ale w tym roku trochę ta rezerwacja szwankuje.

P.S. Jak dla Mnie to to pociąg specjalny albo turystyczny na pewno nie RETRO