Cześć wszystkim,
Nie tak ubogo jest u nas ze skalą Z, jakby się mogło wydawać Oczywiście oferta naszych sklepów to żenada pełna, ale to można powiedzieć jeszcze o wielu innych produktach.
Z osobistej kolekcji prezentuję dziś nowsze i co ciekawsze produkcje Marklina. Tym razem lokomotywy, ponieważ głównie skupiam się na epoce II, więc wszystkie w oznaczeniach DRG.
Spróbuję również zrobić i przedstawić zdjęcia kilku małoseryjnych produktów ze stajni firmy Railex.
Wszystkie zdjęcia można powiększyć, są bowiem w dość dużej rozdzielczości.
Po kolei od najmniejszych:
BR 89 - wersja limitowana 500 szt z zestawu, seryjna nie miała przyciemnianych kół i inaczej malowane wiązary. Silnik oczywiście 5-biegunowy.
BR 74 - 88951 mój najbardziej sfatygowany model
BR 78 - 88062 super model, robi w rzeczywistości duże wrażenie swoją wielkością, na zdjęciu jej nie widać
BR 38 - część zestawu pasażerskiego 81437 Ruhr-Schnellverkehr. Zestaw pokażę w innym wątku.
BR 55 - mój najstarszy model lokomotywy DRG i jednocześnie jeden z nielicznych z silnikiem 3-polowym. Część zestawu towarowego z 1999. Zestaw pokażę w innym wątku
BR 58 - 88123, jeden z najnowszych modeli Marklina w epoce II z 2009 roku
Tutaj trochę aerodynamiki, a więc BR 05 (Marklin 88105) oraz Henschel-Wegmann BR 61 (81436) - arcyciekawy model w komplecie z 4 wagonami
Tak się kiedyś podróżowało! BR 05 11 maja 1936 roku osiągnął prędkość 200,4 km/h
Ponieważ BR 05 został niedawno wypuszczony w wersji czarnej, to mój egzemplarz sprzedaję, bo bardziej mi podchodzi czarny.
A tu od razu porównanie najmniejszego seryjnego modelu Marklin BR 89 z największym BR 53 Borsig (88053):
Kolejna ciekawostka - diesel V32 w komplecie pasażerskim
Na tym koniec tej części...
Poszukuję 2 tendrzaków DRG - BR 85 (model 88887) oraz BR 96 (model 88291).
Nie tak ubogo jest u nas ze skalą Z, jakby się mogło wydawać Oczywiście oferta naszych sklepów to żenada pełna, ale to można powiedzieć jeszcze o wielu innych produktach.
Z osobistej kolekcji prezentuję dziś nowsze i co ciekawsze produkcje Marklina. Tym razem lokomotywy, ponieważ głównie skupiam się na epoce II, więc wszystkie w oznaczeniach DRG.
Spróbuję również zrobić i przedstawić zdjęcia kilku małoseryjnych produktów ze stajni firmy Railex.
Wszystkie zdjęcia można powiększyć, są bowiem w dość dużej rozdzielczości.
Po kolei od najmniejszych:
BR 89 - wersja limitowana 500 szt z zestawu, seryjna nie miała przyciemnianych kół i inaczej malowane wiązary. Silnik oczywiście 5-biegunowy.
BR 74 - 88951 mój najbardziej sfatygowany model
BR 78 - 88062 super model, robi w rzeczywistości duże wrażenie swoją wielkością, na zdjęciu jej nie widać
BR 38 - część zestawu pasażerskiego 81437 Ruhr-Schnellverkehr. Zestaw pokażę w innym wątku.
BR 55 - mój najstarszy model lokomotywy DRG i jednocześnie jeden z nielicznych z silnikiem 3-polowym. Część zestawu towarowego z 1999. Zestaw pokażę w innym wątku
BR 58 - 88123, jeden z najnowszych modeli Marklina w epoce II z 2009 roku
Tutaj trochę aerodynamiki, a więc BR 05 (Marklin 88105) oraz Henschel-Wegmann BR 61 (81436) - arcyciekawy model w komplecie z 4 wagonami
Tak się kiedyś podróżowało! BR 05 11 maja 1936 roku osiągnął prędkość 200,4 km/h
Ponieważ BR 05 został niedawno wypuszczony w wersji czarnej, to mój egzemplarz sprzedaję, bo bardziej mi podchodzi czarny.
A tu od razu porównanie najmniejszego seryjnego modelu Marklin BR 89 z największym BR 53 Borsig (88053):
Kolejna ciekawostka - diesel V32 w komplecie pasażerskim
Na tym koniec tej części...
Poszukuję 2 tendrzaków DRG - BR 85 (model 88887) oraz BR 96 (model 88291).
Załączniki
-
144 KB Wyświetleń: 468
-
117,4 KB Wyświetleń: 463
-
103,8 KB Wyświetleń: 457
-
140,3 KB Wyświetleń: 456
-
181 KB Wyświetleń: 453