Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Pora na kolejną prezentację, tym razem przedstawię model w barwach firmy TransCargo A/S. Firma ta została założona w 1994 roku przez trzech wspólników. Pierwsze lata działalności TransCargo to transporty pomiędzy Polską a Danią, a następnie pomiędzy Danią i całą Europą Środkowo-Wschodnią. Obecnie sieć połączeń obejmuję już całą Europę, jednak do dzisiaj głównym kierunkiem pozostały trasy między Polską a Danią. Nasz krajowy oddział TransCargo nie posiada ciągników siodłowych, własnością firmy są jedynie naczepy (firanki oraz chłodnie), ciągniki należą do zatrudnionych podwykonawców.
Jeśli chodzi o model - nie przedstawia on żadnej konkretnej ciężarówki w 1:1, jest raczej fikcyjną, lecz możliwą konfiguracją. Zarówno ciągnik jak i naczepa są produkcji Herpy, kalkomanie pochodzą od Melius Manu.
Kolejny świetny model u Ciebie! Ekstra wyglądają najmniej rzucające się w oczy detale - kołpaki na przedniej osi ciągnika i zderzak w naczepie. Gratuluje modelu.
Zawsze się miło ogląda model który można spotkać na naszych drogach . Tutaj mamy jeszcze do czynienia z bardzo fajnie odwzorowaną miniaturką . Więcej takich poproszę
Pięknie zrobiłeś tą miniaturkę. Popieram Igora, te drobiazgi i szczegóły robią niesamowitą robotę. Dzięki nim model wygląda jak w realu. Kapitalnie zrobiłeś tylną belkę. Gratuluję pomysłu i wykonania. Pełen szacun. Chapeau bas.
4. Volkswagen Transporter T5 - Bundesamt für Güterverkehr BAG (D)
Tą szybką prezentacją na niedzielny wieczór mogę popsuć humor tym, którzy jutro rano wyjeżdżają do Niemiec (z góry przepraszam ). Zaprezentuję dzisiaj model Volkswagena T5 w barwach niemieckiego odpowiednika ITD, czyli BAG. Bundesamt für Güterverkehr zajmuję się między innymi kontrolowaniem przewoźników oraz ich pojazdów na terenie Niemiec, gromadzeniem i zarządzaniem opłatami za przejazd po autostradach oraz prowadzeniem statystyk transportowych. Obecny park maszyn BAG to w zależności od regionu przeważnie VW T5, VW Craftery, Mercedesy Sprintery, Mercedesy Vito oraz osobowe VW Golfy Variant. Raz na jakiś czas inspektorów niemieckiego BAG można spotkać także w Polsce, w ramach współpracy z ITD odbywają się bowiem wspólne kontrole na autostradach A2 i A4 mające na celu wymianę doświadczeń i informacji. Jeśli chodzi o model - jest to produkcja Rietze a kalkomanie pochodzą od Melius Manu.