Ł
Zauważyłem ciekawy dział to i cosik od siebie dorzucę, bo komunikacja tramwajowa w Krakowie, Warszawie, Katowicach i Częstochowie to coś co tygryski lubią najbardziej
Na początek kilka moich zdjęć...jak przypadną do gustu to mogę czasem coś wstawić jak będzie ciekawego na mieście, a także z innych w/w miast, do których czasem pielgrzymowałem.
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=275049
Skład 105Na #423+424 z Zajezdni Nowa Huta. Jeden z moich ulubionych. Skreślony bodajże w wakacje 2006. Obecnie pod tymi numerami bocznymi jeżdżą wagony #709+710 z Podgórza, które wcześniej były w Hucie pod Numerami #438+437 (ot taka mała porcja numerologii ).
W Podgórzu w tej samej reklamie mieli skład 105NG (105N po naprawie głównej wykonanej w MZNT (chyba tak ten zakład się wtedy nazywał)) #636+637.
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=284590
Skład 105Na #895+896. Też już nie istnieje. Skreślony ze stanu podgórskiej zajezdni w listopadzie, bądź grudniu 2009.
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=313007
Skład 105Na+105NaD #419+420 z Nowej Huty. Na 4 w tygodniu w większości brygad jeżdżą składy 3x105Na z obydwóch zajezdni. Sytuacja ze składami 2x105Na ma miejsce w niedziele i inne większe święta.Skład podczas naprawy głównej powstał z wagonów, które wcześniej miały numery boczne....?? do dziś tego dojść nie mogę ale w MPK Kraków, tak jak w przyrodzie - nigdy nic nie ginie to może kiedyś się dowiem
W każdym razie dawny #448+447 został odstawiony i po naprawie głównej jeździ jako #936 i #938 w Podgórzu w stałym trójskładzie #936+937+938. Na miejsce odstawionego #448+447 wszedł w Hucie skład 105Na #419+420. Więc obecne wagony #447+448(+407) to dawne #419+420, a z czego powstał obecny #419+420 ?
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=326468
Ostatni skład nowohucki jaki poszedł na NG #402+403 (105Na+105NaD).
Jednak i tutaj Diabeł tkwi w szczegółach:
#402+403 to coś Podgórskiego podmienionego w czasie NG
Hucki #402+403 po naprawie głównej jeździ jako #939+940 w Podgórzu, natomiast oryginalny #939+940 ponoć po rozbebeszeniu skończył, na którejś lawecie.
Więc z jakich wagonów (numery boczne) powstał obecny #402+403?
Pomoże ktoś w tej numerologicznej łamigłówce ?
Na początek kilka moich zdjęć...jak przypadną do gustu to mogę czasem coś wstawić jak będzie ciekawego na mieście, a także z innych w/w miast, do których czasem pielgrzymowałem.
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=275049
Skład 105Na #423+424 z Zajezdni Nowa Huta. Jeden z moich ulubionych. Skreślony bodajże w wakacje 2006. Obecnie pod tymi numerami bocznymi jeżdżą wagony #709+710 z Podgórza, które wcześniej były w Hucie pod Numerami #438+437 (ot taka mała porcja numerologii ).
W Podgórzu w tej samej reklamie mieli skład 105NG (105N po naprawie głównej wykonanej w MZNT (chyba tak ten zakład się wtedy nazywał)) #636+637.
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=284590
Skład 105Na #895+896. Też już nie istnieje. Skreślony ze stanu podgórskiej zajezdni w listopadzie, bądź grudniu 2009.
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=313007
Skład 105Na+105NaD #419+420 z Nowej Huty. Na 4 w tygodniu w większości brygad jeżdżą składy 3x105Na z obydwóch zajezdni. Sytuacja ze składami 2x105Na ma miejsce w niedziele i inne większe święta.Skład podczas naprawy głównej powstał z wagonów, które wcześniej miały numery boczne....?? do dziś tego dojść nie mogę ale w MPK Kraków, tak jak w przyrodzie - nigdy nic nie ginie to może kiedyś się dowiem
W każdym razie dawny #448+447 został odstawiony i po naprawie głównej jeździ jako #936 i #938 w Podgórzu w stałym trójskładzie #936+937+938. Na miejsce odstawionego #448+447 wszedł w Hucie skład 105Na #419+420. Więc obecne wagony #447+448(+407) to dawne #419+420, a z czego powstał obecny #419+420 ?
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=326468
Ostatni skład nowohucki jaki poszedł na NG #402+403 (105Na+105NaD).
Jednak i tutaj Diabeł tkwi w szczegółach:
#402+403 to coś Podgórskiego podmienionego w czasie NG
Hucki #402+403 po naprawie głównej jeździ jako #939+940 w Podgórzu, natomiast oryginalny #939+940 ponoć po rozbebeszeniu skończył, na którejś lawecie.
Więc z jakich wagonów (numery boczne) powstał obecny #402+403?
Pomoże ktoś w tej numerologicznej łamigłówce ?