• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Tramwaje na Górnym Śląsku

ziellin

Aktywny użytkownik
Z okazji 40 rocznicy wprowadzenia do eksploatacji wagonów 105N w zajezdni Stroszek, w dniach 17-18.06 na torach Bytomia można było spotkać wagon 105N o numerze 338 - ostatni liniowy wagon tego typu w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, przywrócony do wyglądu fabrycznego.
P6188235.JPG
P6188234.JPG
P6188240.JPG
P6188241.JPG
P6188238.JPG
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Z okazji 40 rocznicy wprowadzenia do eksploatacji wagonów 105N w zajezdni Stroszek, w dniach 17-18.06 na torach Bytomia można było spotkać wagon 105N o numerze 338 - ostatni liniowy wagon tego typu w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, przywrócony do wyglądu fabrycznego.
Dałem ocenę "doceniam", ale co najmniej taką samą należałoby dać pomysłodawcom i realizatorom tej odbudowy, brawo! Pomijając fakt, że rozwiązanie z dolnymi okienkami okazało się nieco niepraktyczne, to była to najbardziej urodziwa wersja wagonu 105N, a mam tu również na myśli malowanie z kremowym dolnym pasem. Późniejsze zmiany powodowały już tylko pogorszenie estetyki tramwaju. Ale o gustach nie dyskutuje się.
 
Warto również dodać, że ten egzemplarz #338;) można często spotkać na linii 36 ;) Podoba mi się to malowanie "stopiątki", jak dla mnie o wiele lepsze niż te wszystkie modernizacje itd.
 

Podobne wątki