• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Tramwaje na Górnym Śląsku

krakowiak

Aktywny użytkownik
#83
Mam mieszane uczucia patrząc na płonący tramwaj :eek: i płonące tworzywa sztuczne. Gęsty gryzący dym...Tramwaje Śląskie za pan brat z ekologią??? :confused:
 

Adam Okuń

Znany użytkownik
#84
Mimo wszystko edukacja. Ludzie nawet sobie nie zdają sprawy jak ważna jest ewakuacja w takich przypadkach. Z reszta nie tylko w takich. W dzisiejszym świecie najpierw w przypadku pożaru połowa pasażerów by zaczęła wyciągać smarkfony żeby sobie widowisko nagrać, a dopiero później uciekała by przed śmiercią. Nie zapomnę jak kiedyś dla zabawy jako łebki wleźliśmy do płonącego budynku socjalnego na zlikwidowanej budowie. Ledwo z życiem uszedłem bo pożar rozprzestrzenił się w kilka sekund tak, że wszystkie wyjścia stanęły w ogniu.
 

zepfot

Znany użytkownik
GGM
#97
Czy przystanek końcowy linii 38 zawsze był w tym samym miejscu? Chodzi mi o to, czy kiedyś tor prowadził dalej ul. Piekarską? Na zdjęciach, sam na miejscu nie bylem, tuż za zakończonym na ślepo torem jest zakład kamieniarski? Na terenie którego, za ogrodzeniem, jest widoczny słup podtrzymujący trakcję.

Zobacz załącznik 368941

źródło: google.maps
Dorzucę jeszcze swoje trzy grosze bo chyba o tym nie było wspomniane.
Tak jak koledzy pisali zakończenie odcinka obecnej linii 38 w Bytomiu wyglądało ciut inaczej ale pierwotnie miała sięgać dalej niż tylko do zajezdni , planowano tamtędy poprowadzić trasę do Piekar Śląskich jednak ostatecznie poprowadzono inną trasą. Co ciekawe biegnącą przez Bytomski rynek o czym też już nie wielu pamięta.
 

Podobne wątki