• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Modele TRAKO 2017 (26-29.09.2017) Świat Małej Kolei

J

Jurek ST44

Gość
#61
Widze Bracki, że wpadłeś w sidła nowomowy. Jesteś kolejnym który używa słowa- gównoburza. Daj przykład i załóż tam temat, bo na razie pieniacze, którzy chcieli takiego działu omijają go z daleka.
 

dariuszz94

Znany użytkownik
Reakcje
113 4 0
#62
207E-001 - troche slabe parametry ma - tylko 100km/h. No moze konkurencja dla Griffina (min 140km/h) nie bedzie ale byc moze ze wzgledu na cene znajdzie nabywcow. Mnie sie podoba ze wzgledu na wzornictwo (207E - oczywiscie)
Jak to tłumaczyli Panowie pilnujący lokomotywy - jest tylko 100 km/h bo i na co więcej, jak ona ma ciągnąć tylko pociągi towarowe?
 
Reakcje
16 1 4
#63
Widze Bracki, że wpadłeś w sidła nowomowy. Jesteś kolejnym który używa słowa- gównoburza
Akurat to słowo bardzo mi się podoba ;):D W dodatku idealnie oddaje to, co niektórzy Koledzy uprawiają w tym i nie tylko tym wątku...

Daj przykład i załóż tam temat, bo na razie pieniacze, którzy chcieli takiego działu omijają go z daleka
Nie zamierzam, bo nie po to korzystam z tego forum. Po prostu można się zdenerwować, gdy aby dotrzeć do wartościowych informacji trzeba się przebijać przez gąszcz wpisów zupełnie nie na temat....
 
Reakcje
16 1 4
#65
A tak z innej beczki, lokomotywa 207E ma zamontowane przekształtniki polskiego producenta. Na pewno nie jest to Medcom, czy ktoś z kolegów panięta może nazwę tej firmy? Zapomniałem zanotować ;)
Druga sprawa, to zamontowane silniki trakcyjne EMD-D77/78. Żaden z obecnych w lokomotywie prezenterów nie był mi w stanie powiedzieć, czy są to silniki AC czy tez DC. Ktoś coś więcej na ten temat...? :)
 

Rozczochrany

Aktywny użytkownik
MSMK
Reakcje
208 7 3
#67
Widze Bracki, że wpadłeś w sidła nowomowy. Jesteś kolejnym który używa słowa- gównoburza. Daj przykład i załóż tam temat, bo na razie pieniacze, którzy chcieli takiego działu omijają go z daleka.
Ja głosowałem za powstaniem takiego działu, nie po to by sobie tam z kimś dawać po pysku, tylko po to by modelarze frustraci mogli się tam wyszczekać.
Nie zaśmiecajcie wątków g.wnem
 

Artur

Bob Budowniczy
Zespół forum
Donator forum
FREMO Polska
MSMK
Reakcje
7.645 133 3
#68
Mam tyle lat żeby logicznie myśleć. W myśl zapisów ustawy jeżeli jest to impreza publiczna i jestem jej uczestnikiem i moje zdjęcie znajduje się w galerii z tej imprezy to do kiedy nie wniosę sprzeciwu oraz prośby o usuniecie zdjęcia (a zdjęcie nie zostanie usunięte) to prawo nie jest złamane.

Wstawiłem fragment z ustawy ...

Niech moderator przeniesie cześć wpisów o legalności zdjęć
 

daromaro

Znany użytkownik
Reakcje
1.245 103 84
#69
A wracajac do 100km/h lokomotywy 207E nie wydaje sie Wam troche malo? Ja rozumiem, ze to tylko towarowy. Ale w dzisiejszych czasach liczy sie czas. No i nie zapominajmy, ze ruch robi sie coraz wiekszy - lacznie ze zwiekszeniem pociagow szybkich. Coraz mniej czasu zostaje na zmieszczenie sie w okienka - nich sie wypowiedza znawcy. Ja tutaj mam czysto amatorskie podejscie.
 

dariuszz94

Znany użytkownik
Reakcje
113 4 0
#70
No dobra ale większość wagonów towarowych ma prędkości maksymalne do 100 km/h. Pociągi z cysternami jeżdżą raczej koło 80 km/h. Jeśli lokomotywy są dedykowane pod tego typu składy to faktycznie przerabiać loka pod wyższą prędkość wydaje się być mało sensowne. Tym bardziej, że zapewne podniosłoby to koszty modernizacji.
 

Szwed1978

Znany użytkownik
Reakcje
5.271 58 3
#71
Jeszcze trochę taboru technicznego

UNIMAT PLASSER & THEURER
20170929_114306.jpg


Widok z pierwszej kabiny - podbijarka
20170929_114514.jpg
20170929_114520.jpg
20170929_114533.jpg


... oraz wysunięty zespól do podbijania rozjazdów
20170929_114559.jpg


kabina z zewnatrz.
20170929_114612.jpg
20170929_114619.jpg
20170929_114634.jpg


... a także wnętrze podbijarki
20170929_114756.jpg
20170929_114804.jpg


... i widok nad kabiną operatora
20170929_114813.jpg


Widok z drugiej kabiny - urządzenia pomiarowe ?
20170929_114838.jpg
20170929_114844.jpg
20170929_114859.jpg
20170929_114928.jpg
20170929_115452.jpg
 

Szwed1978

Znany użytkownik
Reakcje
5.271 58 3
#72
Jeszcze film prezentujący podbijarkę

Pozostały tabor techniczny szkoda że zagarniarka tłucznia i WM10 zostały upchniete z tyłu i nie zostały bardziej wyeksponowane.
20170929_115717.jpg
20170929_120436.jpg


Pojazdy dwu drogowe
Urzywana
20170929_110621.jpg


Nowe
20170929_110644.jpg
20170929_124536.jpg
20170929_124614.jpg
20170929_124650.jpg

20170929_125352.jpg
20170929_125557.jpg

Wagony towarowe
20170929_111644.jpg

20170929_120457.jpg


Może z kolegów ktoś wie do czego służy ta przystawka nad zderzakiem
20170929_120506.jpg
20170929_120556.jpg
20170929_120638.jpg
 

Meggido

Znany użytkownik
Reakcje
2.652 12 2
#74
A tak z innej beczki, lokomotywa 207E ma zamontowane przekształtniki polskiego producenta. Na pewno nie jest to Medcom, czy ktoś z kolegów panięta może nazwę tej firmy? Zapomniałem zanotować ;)
Druga sprawa, to zamontowane silniki trakcyjne EMD-D77/78. Żaden z obecnych w lokomotywie prezenterów nie był mi w stanie powiedzieć, czy są to silniki AC czy tez DC. Ktoś coś więcej na ten temat...? :)
Tak, wie. Silniki pozostały te co w Gagarinach bez zmian.
 

Meggido

Znany użytkownik
Reakcje
2.652 12 2
#80
Skoro wiecie lepiej, to nie zawracajcie gitary innym. Trzeba bylo odpowiedziec na pytanie Kolegi.
Wy macie informacje od "ekipy", ja od konstruktora co to monstrum wymyslil. Reszte sami sobie dopowiedzcie.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Imprezy 29
Imprezy 9
Imprezy 10
Imprezy 23
Imprezy 52

Podobne wątki