• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Pytanie? Tory DCC

Reakcje
0 0 0
#1
Witam.
Mam trochę pytań na temat torowiska. Jestem TOTALNIE ZIELONY, jest tyle rodzajów tych torowisk, że nie mam pojęcia które mogę kupić by spełniały moje wymagania.
Chciałbym kupić kolejkę - nową! :)
Jakie tory kupić by można było sterować za pomocą DCC?
Znalazłem tory ROCO geoLINE, jednak są one ciut drogie. Można dostać coś tańszego?
Tory DCC podłączamy do prądu na jakieś zmienne napięcie jak z analogiem? Czy tylko leci wtyk w gniazdo a resztę wykonuje się sterownikiem.
Jest jakiś tańszy zamiennik MultiMouse od Roco? Ponieważ jak już kupię te tory to trzeba również od razu kupić coś do sterowania tak?
Mam zestaw już nowszych torów od Mehano (T726 - model z BR218), dało by radę je podłączyć pod DCC?

Dziękuję z góry za wszelakie odpowiedzi.
Pozdrawiam
 

Merlin

Moderator Grupy BGM
Zespół forum
BGM
H0e
Reakcje
1.371 2 0
#4
Tak. To jest do torów roco geoline. Kupując ten zestaw, który ci podałem, lub inny roco ma to wszystko w komplecie, dlatego też nie musisz nic dokupywać.
Jeśli jednak zdecydowałbyś się na inne tory, to kable będziesz musiał podłączyć przez inny tor, lub lutować kabelki (w przypadku makiety)
 

przemas22223

Aktywny użytkownik
Reakcje
113 16 3
#5
Deenn.

Ja też ci polecam ten zestaw co Merlin.
Ale na stronie Conrad.pl masz komplety torów Roco Geoline.
Masz ten np komplet po sześć torów łukowych czy po sześć torów prostych.
Zobacz sam.
Oto link: http://www.conrad.pl/Tory-Roco-Geol...tm?websale8=conrad&ci=SHOP_AREA_20069_1606317
proponuje tobie wtedy zakup tylko samych torów, rozjazdy na stronie modelmania.com.pl
Dlaczego tak?