@Slawomir : Oblot przy fabryce farb próbowałem w dwóch wersjach - w pierwszej (A) było jednak ciasno, zrobiłem zamianę zwrotnic z tą przy lokomotywowni i tak powstała wersja B.
@melonowy : z zamianą torów rozładunkowy<->stacja paliw faktycznie dobry pomysł, fajnie się to sprawdza w praktyce. Mam jednak dylemat teraz - chodzi o zabudowe i dorgi, żeby to jednak jakos miało sens i wyglądało. Pierwotnie zakładałem drogę wchodzącą od prawej strony makiety i dochodzącą zarówno pod dworzec jak i plac rozładunkowy. Teraz nie wiem jak to rozwiązać, żeby nie napaćkać - robić drugi osobny na plac od lewej? Z przejazdem przez łuki? Od góry raczej nie bardzo - lewy górny róg to będzie wzniesienie i tunel. Poproszę o sugestie.
Na koniec: pomierzyłem jaka miałaby być skrzynia (a w zasadzie dwie połączone na wypadek zmiany lokalizacji makiety). 260x130 będzie ok, zbudowane z dwóch, jedna o dł 100cm, druga 160cm, chodzi o to ze przy ew. demontażu łączenie skrzyń nie wypadnie np. na angliku albo rozjazdach.
@melonowy : z zamianą torów rozładunkowy<->stacja paliw faktycznie dobry pomysł, fajnie się to sprawdza w praktyce. Mam jednak dylemat teraz - chodzi o zabudowe i dorgi, żeby to jednak jakos miało sens i wyglądało. Pierwotnie zakładałem drogę wchodzącą od prawej strony makiety i dochodzącą zarówno pod dworzec jak i plac rozładunkowy. Teraz nie wiem jak to rozwiązać, żeby nie napaćkać - robić drugi osobny na plac od lewej? Z przejazdem przez łuki? Od góry raczej nie bardzo - lewy górny róg to będzie wzniesienie i tunel. Poproszę o sugestie.
Na koniec: pomierzyłem jaka miałaby być skrzynia (a w zasadzie dwie połączone na wypadek zmiany lokalizacji makiety). 260x130 będzie ok, zbudowane z dwóch, jedna o dł 100cm, druga 160cm, chodzi o to ze przy ew. demontażu łączenie skrzyń nie wypadnie np. na angliku albo rozjazdach.