tololoko napisał(a):
Na rysunkach jakie zamówiłem i otrzymałem od K. Koja nic takiego nie zauważyliśmy...
... i prawidłowo, bo na szczęście, K. Koj ... nie dostarczył firmie Tololoko żadnych rysunków lokomotywy serii ET41 :!:, a jedynie
zestawienie oznaczeń dwóch konkretnych egzemplarzy tej lokomotywy, wykonane w skali 1:10 i umieszczone na... zielonych prostokątach
Śmieszne, nieprawdaż :?:
Co więcej, nawet cieszę się, że nie rysowałem nadwozia tej lokomotywy i poprzestałem na samych oznaczeniach.
Na przyszłość proponuję chwilę koncentracji i zastanowienia przed napisaniem czegoś podobnego, co przecież może popsuć reputację innych osób, w tym przypadku akurat moją.
Osobiście poważnie podchodzę do tego co robię i jeśli już się czegoś podejmuję, to poświęcam temu dużo czasu i uwagi, aby nie robić podobnych bzdur, czego życzę również specjalistom z firmy Tololoko !
Zamiast "wycierać sobie gębę" K. Kojem, najwyższy czas zainteresować się chociaż trochę tym co się robi i zacząć samemu ponosić odpowiedzialność za własne błędy!
tololoko napisał(a):
(...)Nie stworzyłem jeszcze "encyklopedii" ET 41. Za mało danych fotograficznych.
Chyba raczej zbyt mało dociekliwości...
Lokomotywy ET41 nigdy i w żadnym okresie nie mały poszerzenia listew ozdobnych pod reflektorami, ponieważ listwy te, w odróżnieniu od lokomotyw EU07/EP08, miały niejako "kontynuację" pomiędzy reflektorami.
Nie trzeba tworzyć "encyklopedii" ET41, aby to wiedzieć. Wystarczy odrobina zainteresowania tym tematem...
A jeśli chodzi o brak danych fotograficznych, to proponuję poświęcić temu tematowi chociaż pięć minut i zerknąć np. na jedno ze zdjęć ET41 w stanie fabrycznym, pochodzące z archiwum COBiRTK, które K. Koj przekazał firmie Tololoko wiosną 2006 roku, w nadziei, że ułatwi ono prawidłowe opracowanie i wykonanie modelu tej lokomotywy...