• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

TOLOLOKO - modele lokomotyw serii EU07/EP07/EP08/ET41

A

Anonymous

Gość
#1
Pozwolę sobie zamieścić wstępną listę oznakowania modeli elektrowozów serii EU07 z manufaktury TOLOLOKO.

1. EU07-035 1968 Wrocław Wrocław
2. EU07-102 1970 Bydgoszcz Gdańsk
3. EU07-087 1993 Poznań Zachodnia
4. EU06-10 1994 Kraków Południowa
5. EU07-50 1996 Warszawa Centralna
6. EP08-001 1998 Wrocław
7. EP08-006 2001 Warszawa
8. EU07-144 2001 Łódź
9. EU07-007 2003 Żurawica
10. EU07-124 2005 Łódź

Silnik: Faulhaber. Napęd na wszystkie osie. Gniazdo DCC lub opcja z LokSound'em ESU. Precyzyjnie wykonany odlew żywiczny uzupełniony o elementy fototrawione. Koła RP25 z nowego srebra toczone CNC. Szybki z frezowanego cyfrowo plexi - super połysk! Oświetlenie zmienne w zależności od kierunku jazdy. Małe czerwone "światełko" w standardzie. ;)
 
OP
OP
A

Anonymous

Gość
#3
Cena około 1600-1700 zł za sztukę.
Wersja z loksoundem ESU droższa o ok. 115 Euro.

Tolo
 

garcia ramirez

Znany użytkownik
#4
Panie Tolku! Pozwole sobie rymem :

Lokomotywy elektryczne są fantastyczne
lecz spalinowe, liniowe są wprost wystrzałowe

Tedy zapytuję uprzejmie. ! Czy nie ma w planach jakiejś suczki ? 46 lub 45 ( co byłoby chyba ziszczeniem marzeń każdego miłośnika niezelektryfikowanych liniowców)

Pozdrawiam

GR
 

garcia ramirez

Znany użytkownik
#7
A no fakt. Chodziło mi po głowie, że gdzieś o SU46 słyszałem ! Natomiast ani słowa, że ktoś, gdzieś, do 45 się przymierza. A tę umiłowałem chyba najbardziej. Dzięki za przypomnienie i uzbrajam się. W cierpliwość rzecz jasna! ;)
 
OP
OP
A

Anonymous

Gość
#8
Dominik napisał(a):
tradycyjnie nic ze Śląska :sad:
ble ble ble, tralalala.

Akurat!
A Czechowice-Dziedzice?
To tylko takie tam....
JA mam nie mieć nic z moich klimatów? To po prostu pozadyskusyjne. :D
Trasy do Cieszyna, Żywca i Kattowitz to be?
:twisted:
Tolo
 

Dominik

Znany użytkownik
FREMO Polska
#11
tololoko napisał(a):
1. EU07-035 1968 Wrocław Wrocław
2. EU07-102 1970 Bydgoszcz Gdańsk
3. EU07-087 1993 Poznań Zachodnia
4. EU06-10 1994 Kraków Południowa
5. EU07-50 1996 Warszawa Centralna
6. EP08-001 1998 Wrocław
7. EP08-006 2001 Warszawa
8. EU07-144 2001 Łódź
9. EU07-007 2003 Żurawica
10. EU07-124 2005 Łódź
Szukam, szukam tych Czechowic-Dziedzic w powyższym zestawieniu i tak jakoś w oczy mi się nie rzucają... ale jak będą to jestem uszczęśliwiony!
 
Ł

Łukasz K

Gość
#13
Jakby co to mogę wspomóc statystyką bo jeszcze w 1993roku
lokomotywownie w Czechowicach Dziedzicach, czy Gliwicach miały na swoim stanie EU07
np w Czechowicach była ( obecnie skreślona ze stanu ) EU07-003, którą potem aż do wykreślenia przejęły Katowice. W Cz.Dz. była również EU07-045, która potem przeszła do Katowic ( jak większość siódemek - pomijam te skasowane ), a obecnie od około 1,5 roku
jeździ na stanie CM Warszawa
 
Ł

Łukasz K

Gość
#15
Proszę na PW napisać dokładnie o jakie lata chodzi przy EU07
bo mam szczątkowe z lat 80tych, potem 1993, oraz 1997 rok w całości
co do ET41 - to też 1993,1997, oraz w "pięciolatkach" np 1980, 1985, 1990
Skany podesłałbym wtedy na maila. Ewentualnie posiadam trochę zdjęć EU07 - archiwalnych np z okresu służby w MD Czechowice Dz.
Pozdrawiam
Łukasz
 

adeon

Aktywny użytkownik
#16
EU07

a ja widziałem ostatnio parkującą EU07 w Czechowicach w nietypowym malowaniu wiem że ciągnęła albo Skrzyczny albo Narew nie jestem pewien dokładnie w załączeniu fota
 

Załączniki

Ł

Łukasz K

Gość
#17
mi to wygląda zwłaszcza na podstawie pierwszego zdjęcia na EU07-336 i zgadzałoby się odnośnie malowania - bo lok ten na początku stycznia wyszedł z naprawy rewizyjnej wykonywanej w macierzystej jednostce - CM Kraków ( lok. Kraków Prokocim).
Podobno to malowanie było pierwszym ( wg naczelnika ) z jakim wchodziły pierwsze 303E do eksploatacji. Maszyna krakowska więc nikła szansa, że Narew przyprowadziła.
Najprawdopodobniej przyjechała z Zebrzydowic od "nowego" EC do Prahii z wagonami do Wien Suebhf, lub nocnym z Krakowa do Prahi hl. n. / Wien Suedbhf
Na poprzednim rozkładzie mam pełno zjęć, jak z braku lokomotyw Sobieskiego warszawskie "epoki" prowadziły.
 

adeon

Aktywny użytkownik
#18
Łukasz - tylko to by jechał w stronę Zebrzydowic ale on pojechał w stronę bielska wiec troszkę mnie to zdziwiło a loki co prowadzą pociągi na Zebrzydowice to tam zostają na żeberkach a nie wracają się do Czechowic :roll:
 
Ł

Łukasz K

Gość
#19
No to proszę masz jej fotkę i na CM Kraków, lok krakowski
więc mi z kolej coś z Bielskiem nie pasuje, a że zjeżdżają loki z Zebrzydowic do Czechowic to wiem, bo nie jeden raz siódemki krakowskie widziałem na "CMie". Mam znajomego mechanika, z którym bardzo często jeżdżę i dwa razy już tak jechaliśmy - raz na EU07-028 w 2004 roku, a drugi raz na EU07-317 w 2005 roku, więc zjazdy krakowskich lokomotyw to nie fikcja. Jedynie dziwi mnie fakt, że na Bielsko mknęła...... nie sądzę, aby Kraków przejął Narew przecież z nim CM Łódź goniła na każdym rozkładzie - w cholere zdjęć mam w Katowicach np z EU07-449 i właśnie z Narew. Natomiast po twoich obydwóch zdjęciach jestem w stanie stwierdzić manewry przy lokomotywowni a nie wyjazd na trasę.

co do Skrzycznego to co to za relacja ???
dla wglądu zdjęcie naszej krakowskiej maszyny
 
OP
OP
A

Anonymous

Gość
#20
Łukasz K napisał(a):
... Jedynie dziwi mnie fakt, że na Bielsko mknęła......
No jak to?
Na pomiary, na pomiary do TOLOLOKO zasuwała ! :D

Ten typ - 303E też będzie - ale po Warsztatach! Nie tylko budę ale i ramę, ostoję i sprzęg trza przekonstruować.

Tolo
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
A
Tabor H0/H0m/H0e/H0f 7
A
Tabor H0/H0m/H0e/H0f 11
A
Tabor H0/H0m/H0e/H0f 38
A
Tabor H0/H0m/H0e/H0f 47
Tabor H0/H0m/H0e/H0f 19

Podobne wątki