• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolekcja To i owo z górnej półki...

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Reakcje
23.568 386 20
Obie piękne. Brekina robi naprawdę świetne modele. Jedynym minusem Brekiny jest to, że wydaje bardzo niewiele nowych modeli.
 

trucker

Znany użytkownik
Reakcje
181 0 0
Świetne te toyoty, żółta będzie wyglądać rewelacyjnie, powodzenia w szukaniu. W jakich latach były produkowane?
 
OP
OP
toiowo

toiowo

Znany użytkownik
Reakcje
210 1 0
@trucker - Pierwsza generacja Celiki (dostępna jako ST, LT, GT i ET) to były lata 1970-1977.

A po przerwie czas na model, którego zdobycie było jednym z moich kolekcjonerskich marzeń. Przyleciał do mnie aż z Holandii i mimo że jest wiele lepiej wykonanych miniatur od tej, to ma w sobie to nieuchwytne 'coś' i tę magię lat 90tych, która powoduje, że sprawia mi on niesamowitą radość. Mowa o jednej z miniatur od KATO, która wydała w H0 bardzo skąpą ilość modeli a słynne 'trojaczki' są świętym Graalem wielu kolekcjonerów. Mitsubishi FTO (Fresh Touring Origination) tej generacji było produkowane w latach 1994 - 2000 a w sezonie 1994/1995 uzyskało tytuł samochodu roku na terenie Japonii.

27. KAto: Mitsubishi FTO (Model Car 871, 7110035)

fullsizeoutput_1bf1.jpeg

fullsizeoutput_1bee.jpeg

fullsizeoutput_1bf0.jpeg

fullsizeoutput_1bef.jpeg

Teraz do pełni szczęścia pozostało zaopatrzyć się w Toyotę Suprę i Nissana 300ZX. Pozdrawiam!
 

maniac64

Znany użytkownik
Reakcje
1.093 5 0
Bardzo fajny model, świetnie oddana linia nadwozia (y)(y) supre i 300zx od kato sam bym chętnie nabył ,niestety ceny tych miniatur na Ebayu porażają o_O
 

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Reakcje
23.568 386 20
No tak, to jest rzeczywiście niezły kąsek kolekcjonerski. Wykonanie jakie jest, każdy widzi, ale czasami nie o wykonanie chodzi, a właśnie o taki model. Gratuluję ustrzelenia takiego modelu i po troszku zazdroszczę. ;)
 
OP
OP
toiowo

toiowo

Znany użytkownik
Reakcje
210 1 0
Dzisiaj dwa modele niemieckie spod znaku biało - niebieskiego śmigła. Oba produkowane były na przełomie XX i XXI wieku. BMW 750i generacji E38 od 1994 do 2001 a Z8 E52 od 1999 do 2004. Limuzyna to wypust serii Private Collection a tło użyte do zdjęć jest częścią opakowania tego konkretnego modelu. Niebieski roadster to znane na forum BMW History Series, które - szczerze przyznam - rozczarowało mnie pod względem relacji ceny do jakości. Akurat Z8 broni się pięknym, głębokim granatem, ale pozostałe modele (dilerskie wykonania Z3 mają więcej szczegółów a M3 GTR z Collector's Club 1995 ma felgi ze znaczkiem BMW, czego ta sama maszyna z serii History nie posiada) nie powalają. Tak, czy siak - pewnie kiedyś dorobie się wszystkich bo mimo niedociągnięć są po prostu fajne. ;) Po szczegółowe dane techniczne tych wehikułów odsyłam do Wikipedii a tutaj napiszę jedynie, że największe silniki montowane w E52 i E38 to odpowiednio konstrukcje V8 i V12.

28. Herpa PC: BMW 750i (E38)
29. Herpa BMW History Edition: BMW Z8 (E52)


fullsizeoutput_1c65.jpeg

fullsizeoutput_1c66.jpeg

fullsizeoutput_1c71.jpeg

fullsizeoutput_1c6d.jpeg

fullsizeoutput_1c61.jpeg

fullsizeoutput_1c62.jpeg

fullsizeoutput_1c63.jpeg

Pozdrawiam!
 

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Reakcje
23.568 386 20
Obydwa piękne. Pomimo, że obydwa modele dzieli wiele lat, to uważam, że 750, którą wydano wiele lat temu zrobiona jest lepiej.
Każdy model ma wady i zalety. M3GTR, o której wspomniałeś ma jako jedyny model herpowskiego BMW felgi ze znaczkiem, natomiast ma metaliczny lakier oprócz lusterek, których Herpa zapomniała pomalować metalikiem. ;)
 

maniac64

Znany użytkownik
Reakcje
1.093 5 0
Piekne modele dzisiaj pokazales, z8 faktycznie wyglada znakomicie w tym kolorze i felunku (y)(y) moim zdaniem lusterka w chromie ta swietny pomysl w tym modelu , pasuja idealnie ,tworza ciekawh efekt razem ze skrzelami w błotnikach
 
OP
OP
toiowo

toiowo

Znany użytkownik
Reakcje
210 1 0
Zostajemy w Niemczech. Dzisiaj zaprezentowany zostanie najszybszy seryjnie produkowany niemiecki samochód w latach 1989 - 1995. Model to Alpina B10 Bi-Turbo w krwistoczerwonym kolorze (czerwone najszybsze, no przecież!). Pod maską oryginału 3.4L OHC, 360HP i 520nm momentu obrotowego. 5.6 sekundy do setki, prędkość maksymalna: 291km/h. Samochód powstał na bazie BMW 5er generacji E34.

30. Herpa: Alpina/BMW B10 Bi-Turbo (5er E34)

maxresdefault.jpg

IMG_1931.jpg

IMG_1930.jpg

IMG_1932.jpg

Pozdrawiam!f
 

jestrabh

Znany użytkownik
Reakcje
2.810 40 1
Oryginał w tym kolorku jest piękny(y) Z modelem już gorzej bo kierunki z przodu i lampy tylne się kolorystycznie zlewają. Osobiście jak mam wybór to właśnie z tego powodu staram się unikać zakupu modeli w tym kolorze bo wolę jak są bardziej wyraziste:) Ale ogólnoie model jest fajny.
 
OP
OP
toiowo

toiowo

Znany użytkownik
Reakcje
210 1 0
Zostajemy przy kolorze czerwonym, ale przenosimy się do Szwecji. SAAB 95 to samochód o aparycji wręcz groteskowej i niespotykanych dzisiaj rozwiązaniach napędu. Miniaturę wykonała firma NEO i przedstawia on model roku 1959. Samochód produkowano prawie 20 lat z różnymi zmianami a ostatecznie produkcję zakończono w roku 1978. Pod maską znajdował się rzędowy, trzycylindrowy dwusów o mocy 38 koni mechanicznych i wbrew pozorom napędzał to auto całkiem sprawnie (bo i dzisiaj auta segmentu B przyspieszają do setki w czasie około 14-15 sekund). W późniejszym okresie montowano w tym samochodzie silnik V4 o mocy 55 koni mechanicznych, co zapewne generowało namiastkę wrażeń sportowych podczas jazdy.

31. Neo Scale Models: SAAB 95 (1959)

saab95-1000182.jpg


fullsizeoutput_16e6.jpeg

fullsizeoutput_172a.jpeg

fullsizeoutput_1729.jpeg

Pozdrawiam!
 

Podobne wątki