Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Temat rusza do przodu, W związku z tym poszukuje fotek Parowozu Ty2-654. Mam jedną przed parowozownią w Sierpcu. Widać cała prawą stronę parowozu. Ma ktoś z was może fotkę lub wiedzę jak wyglądała lewa strona tego parowozu?
Szanowni koledzy, tender sztywnoramowy został już dopracowany pod kątem składalności, wyglądu itd.
Obecnie można nabyć blachy i inne części do tendra, napęd do wykonania we własnym zakresie.
Koszt takiego zestawu to 250zł - więcej tutaj.
Jeśli są chętni na taki zestaw to proszę o informację do niedzieli do 15. Puszczam trawienie i mogę wytrawić tyle ile będzie potrzeba.
Cześć.
Poszukuję wymiaru opisującego szerokość skrzyni tendra 30D42 (wymiar opisany jako X na załączonym rysunku) Oczywiście chodzi mi o wymiar oryginału.
Czy któryś z kolegów może pomóc?
Teoretycznie należy ten wymiar odczytać tak, że nie obejmuje grubości bocznych ścianek tendra - pytanie, czy to błąd rysownika, czy faktycznie szerokość zewnętrzna jest o te parę centymetrów większa. A jeżeli to drugie, to dlaczego tego wymiaru nie podano na rysunku?
Czemu? Przecież ten rysunek to widok, a nie przekrój. To co wystaje na boki poza wymiar może być jakimś elementem zewnętrznym w stosunku do ścian tendra. Ja jednak nie mam wiedzy na temat lokomotyw parowych, więc nie wiem co to mogłoby być. Może jakaś wystającą krawędź blachy?
A czy ten zewnętrzny zarys to nie jest jakaś izolacja cieplna skrzyni wodnej?
Oryginalnie BR52 miały na tendrze takie charakterystyczne, prostokątne płyty mocowane po bokach.
Raczej nie jest to lita blacha, bo patrząc na jej wymiar to byłaby dużo grubsza niż ostojnice.