• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Tender 17C1 - zbiornik przeciwpożarowy

Reakcje
124 0 0
#1
Witam wszystkich uczestników forum :)
Nazywam się Tomek, jestem studentem pierwszego roku. Moja przygoda z modelarstwem zaczęła się już dawno, obecnie sklejam głównie okręty w skali 1:700, ale miałem kiedyś także akcenty kolejowe. Po przerwie postanowiłem ponownie spróbować się w modelarstwie kolejowym, przynajmniej w dziale taborowym ;)
Na początek chciałbym przedstawić taki "studencki" (niskobudżetowy :D) projekcik, a mianowicie przeróbkę wspomnianego tendra 17C1 z pikowskiego zabawkowego parowozika na zbiornik przeciwpożarowy. Wzoruję się na zdjęciach zachowanego tendra tego typu z muzeum w Jarocinie, ale jest to raczej luźne odwzorowanie.
Dobra, dosyć mojego gadania, zapraszam do oglądania i krytykowania.
PS. Mam nadzieję, że wybaczycie mi taką kryptoreklamę, ale płytki z doładowań są u mnie jednym z podstawowych materiałów do przeróbek :D
Pozdrawiam
Tomek
P1230969.JPG P1230970.JPG P1230971.JPG P1230973.JPG P1230974.JPG P1230975.JPG P1230977.JPG
 
OP
OP
Truman
Reakcje
124 0 0
#2
Witam
Czas na mały update. Ogólna bryła tendra jest już gotowa, teraz czas na detale i przednią czołownicę. Zdecydowałem się urżnąć plastikowe stopnie na tylnej ścianie, czekam teraz na blaszkę Abera, żeby wykonać zamienniki :)

P1240050.JPG


P1240051.JPG


P1240052.JPG


Pozdrawiam
Tomek
 

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Reakcje
23.897 386 20
#3
Fajnie to wygląda. Widzę, że z tego tendra tzn. zbiornika przeciwpożarowego to będzie można nawet dzwonić, albo sterować go głosem z telefonu. :D:D:D
A tak na poważnie to ciekawy pomysł. Kibicuję i trzymam kciuki. (y)
 
OP