Nasza Niezależna Grupa Modelarska "Ostatnie Takie Trio" ma zaszczyt przedstawić relację z budowy niedzielno-odpustowej makiety wąskotorowej odwzorowującej stację Sierpów Wąskotorowy z czasów gdy istniał jeszcze tor do Leśmierza.
Dziś początki, niebawem, mam nadzieję dalszy ciąg o ile towarzysze niedoli nie zdezerterują w czasie budowy.
Widok ogólny na skrzyneczki zajmujące eksponowane miejsce w części roboczej ŁKMK.
Na pierwszym planie skrzynka z rozgałęzieniem prowadzącym do cukrowni Leśmierz i do Ozorkowa, oraz "rzeką" na któej były dwa blachownicowe mostki.
Druga strona z torem na wprost do Krośniewic i odgałęzieniem do Świnic Warckich.
Znany od dawna patent pozwalający na powtarzalne łączenie skrzynek bez konieczności mozolnego ustawiania ich poziomu, tuleje metalowe i śruby pasowane suwliwie z minimalnym luzem, wielokrotne łączenie i rozłączanie bez obawy o jakość połączenia.
I na zakończenie pierwszego odcinka nogi i jarzma do ich mocowania, mój patent wielokrotnie wypróbowany zarówno na makiecie klubowej jak i innych.
I to tyle na dziś, teraz wyrównanie terenu, trasowanie torów, mozolna ich budowa, jeszcze bardziej mozolne budowanie rozjazdów i tak aż do maja.
Dziś początki, niebawem, mam nadzieję dalszy ciąg o ile towarzysze niedoli nie zdezerterują w czasie budowy.
Widok ogólny na skrzyneczki zajmujące eksponowane miejsce w części roboczej ŁKMK.
Na pierwszym planie skrzynka z rozgałęzieniem prowadzącym do cukrowni Leśmierz i do Ozorkowa, oraz "rzeką" na któej były dwa blachownicowe mostki.
Druga strona z torem na wprost do Krośniewic i odgałęzieniem do Świnic Warckich.
Znany od dawna patent pozwalający na powtarzalne łączenie skrzynek bez konieczności mozolnego ustawiania ich poziomu, tuleje metalowe i śruby pasowane suwliwie z minimalnym luzem, wielokrotne łączenie i rozłączanie bez obawy o jakość połączenia.
I na zakończenie pierwszego odcinka nogi i jarzma do ich mocowania, mój patent wielokrotnie wypróbowany zarówno na makiecie klubowej jak i innych.
I to tyle na dziś, teraz wyrównanie terenu, trasowanie torów, mozolna ich budowa, jeszcze bardziej mozolne budowanie rozjazdów i tak aż do maja.