• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Mój ZNTK Tabor ZNTK Bytom

OP
OP
Krzych374

Krzych374

Znany użytkownik
Reakcje
3.072 3 0
Taki niski numer powinien mieć żaluzje trójdzielne, skoro przedstawia wygląd z samego początku służby na PKP.
Decyzja o tym aby zrobić maszynę na podwójnych żaluzjach skłoniło to zdjęcie, chyba jedna fota tej maszyny za czasów gdy pracowała a malowanie to już decyzja właściciela była abym zrobił jej malowanie takie jak zrobiłem na poprzedniej 776 z Rybnika
5B57ED15-C967-4957-988E-498508C8AA2D.jpeg
 
Ostatnio modyfikowane przez moderatora:

Pawel

Aktywny użytkownik
H0e
Reakcje
344 1 1
Przedstawione zdjęcie jest z późniejszego okresu, gdzie oryginał miał już żaluzje dwudzielne.
Na modelu naniesiony jest przydział "MD Nowy Sącz", czyli pierwszy przydział ST44-393. Już samo oznaczenie "MD" jest dla mnie bardzo wątpliwe, powinno być "Lok.".
Jeżeli chodzi o żaluzje, to te dwudzielne pojawiły się w dostawach ST44 w roku 1976, kiedy ST44-393 w Nowym Sączu już nie stacjonował.
 
OP
OP
Krzych374

Krzych374

Znany użytkownik
Reakcje
3.072 3 0
Przedstawione zdjęcie jest z późniejszego okresu, gdzie oryginał miał już żaluzje dwudzielne.
Na modelu naniesiony jest przydział "MD Nowy Sącz", czyli pierwszy przydział ST44-393. Już samo oznaczenie "MD" jest dla mnie bardzo wątpliwe, powinno być "Lok.".
Jeżeli chodzi o żaluzje, to te dwudzielne pojawiły się w dostawach ST44 w roku 1976, kiedy ST44-393 w Nowym Sączu już nie stacjonował.
Dzięki za wyjaśnienie tej kwestii ;)
 

Podobne wątki