Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Przydalo by sie moze rozszerzyc opis na przyklad tak: "ST43-97 (na bazie MTB)" albo cus tak jakos. Interesuje mnie szczegolnie ta baza we wszystkich modelach. tak jak tu: "UMF 406Ra po waloryzacji." To juz jakas wiedza jest skad ten model.
Przydalo by sie moze rozszerzyc opis na przyklad tak: "ST43-97 (na bazie MTB)" albo cus tak jakos. Interesuje mnie szczegolnie ta baza we wszystkich modelach. tak jak tu: "UMF 406Ra po waloryzacji." To juz jakas wiedza jest skad ten model.
Niewiele jest modeli po przeróbce, których cech bazy nie byłoby widać. Modele "Rumunów" należą do tych łatwo rozpoznawalnych pod kątem bazy. W przypadku zaprezentowanego powyżej modelu od razu widać, że bazą był model firmy TILLIG.
Pierwsza trójka "stonek" gotowa. Baza Piko. ORLEN, DLA oraz SM42-168. Wszystkie modele malowane od nowa, nowe oznaczenia, dodane elementy fototrawione oraz uchwyty techniczne.
Ale lipa. Nie zgadzają się żaluzje na boku, inaczej wygląda ta pokrywa na górze w sensie - dwa rzędy nawiewów vs jeden rząd...m ups. Szkoda że ktoś to sknocił.... pytanie... dlaczego.
Ale lipa. Nie zgadzają się żaluzje na boku, inaczej wygląda ta pokrywa na górze w sensie - dwa rzędy nawiewów vs jeden rząd...m ups. Szkoda że ktoś to sknocił.... pytanie... dlaczego.
Przecież to proste, liczy się kasa i tak kupią. Liczba osób, która się zna jest stosunkowo niewielka, reszta to zakupokolejkowicze..... przykład ... proszę zapisać się na grupy FB i zobaczycie jakie jest podejście do tematu. Piko nie sugeruj się jakimiś życzeniami, które są wyrażane na tym forum, ale sugerują się tym co ludzie piszą na grupach FB.
Odnośnie zapytań w kwestii SM42-168, to lokomotywa była malowana od nowa, zostały dodane uchwyty po całości pudła, wstawione siatki oraz wentylator, zmienione lemiesze na trawione z blaszek, wymienione zderzaki, nowe oznaczenia, całość spatynowana i zabezpieczona lakierem.
Janusz dokładnie tak jak piszesz, trzeba było łoić .... ale też pracuje, na tym aby oddać jeszcze klimat kibla i ten specyficzny aromat, to samo w przedziałach dla palących