Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Ładna grafika, ale takie zestawienie w rzeczywistości nie mogło się zdarzyć (stąd pewnie uśmieszek we wpisie): gdy ET41-100 miał takie malowanie, to SU46 nie mogły mieć żółtych czół.
Ładna grafika, ale takie zestawienie w rzeczywistości nie mogło się zdarzyć (stąd pewnie uśmieszek we wpisie): gdy ET41-100 miał takie malowanie, to SU46 nie mogły mieć żółtych czół.
Chodzi mi po głowie takie coś od dawna. Jak uda mi się zdobyć tanio bazę pod to, to wtedy opracuję projekt malowania i oznakowania. W zasadzie PKP CARGO lata temu opracowało schemat malowania i oznakowania w swoich barwach firmowych na te lokomotywy, ale jak widać nigdy żadna nie otrzymała ich.
Twoje ET41-100 znam bardzo dobrze. Miałem na myśli printscreen z cyfrowej wersji który wrzucałeś. Zrozumiałem z niego, że zrobiłeś repaint ET41-100 w wersji cyfrowej. Kieyś zrobiłem siódemki i ET41 do MSTSa i widzę, że one teraz zostały przekonwertowane do nowszych gro-symulatorów.
Na warsztacie kolejne modele, wszystko robione na nowo, nowe oznaczenia, kalki opracowane zgodnie z epoką oraz realnie ze stanem wagonów.
Kalki opracował Zbigniew Gałczyński ...
Tak. Konwersja kolegi m_zntk to, można powiedzieć, powtórzenie (być może nie w 100%, nie znam szczegółów, jak numery wagonów itp.) konwersji zestawu modeli Märklina, wykonanej ładnych parę lat temu przez sklep "Parowozik" w Warszawie.