Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Model SP42-228 piękny, tylko co z tego, skoro numery wysokie miały inny układ żaluzji, inną osłonę komina pieca i jeszcze kilka szczegółów.
Tak, wiem, tak sobie życzył klient.
Tu Piko też spieprzyło temat, bo SP/SM mogły się ukazywać do dziś w ilości 1-2 modeli rocznie i wariantach jeszcze zapowiadanych przez SK-Model. Numery powyżej 200 też były opracowane, no ale nic. Nie ma, takiej ''choinki'' jak np.SP42-216 z Węglińca.
Nie rozumiem pytania. Piko może robić do numeru jaki najwyższy występował realnie, jeżeli tylko zechce. Podobnie może postąpić z SU42, chyba przekonstruowanie formy dla tego wariantu nie jest aż tak skomplikowane?
W Ś.K. był artykuł Pana Koja gdy SK Model wystartował z modelem SM/SP42 i tam było wyraźnie napisane, że modele będą się różniły zderzakami, osłonami tłumika i kominka pieca-cytuję z pamięci. Ot i tyle, proponowałbym już nie rozmydlać wątku Mariusza.
Nie rozumiem pytania. Piko może robić do numeru jaki najwyższy występował realnie, jeżeli tylko zechce. Podobnie może postąpić z SU42, chyba przekonstruowanie formy dla tego wariantu nie jest aż tak skomplikowane?
W Ś.K. był artykuł Pana Koja gdy SK Model wystartował z modelem SM/SP42 i tam było wyraźnie napisane, że modele będą się różniły zderzakami, osłonami tłumika i kominka pieca-cytuję z pamięci. Ot i tyle, proponowałbym już nie rozmydlać wątku Mariusza.
Pytałem kiedyś w wątku o SP42 dlaczego są robione numery do 118 włącznie i na czym polegają niuanse, ale nikt nie odpowiedział.
A więc do którego numeru jest przewidziana aktualna forma?
Piko równie dobrze może robić wyższe numery 303E ale nie robi, bo ma formę pod brak ryfli na wysokości szaf WN.
Nie, wagon robiłem wg wskazań właściciela i to dość szczegółowych, kalki robione dla obydwu wagonów na zamówienie, opracowane na podstawie informacji od naszego znawcy taboru.