Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Mariuszu... jak oceniasz jakość malowania wykonaną przez producenta?
Pytam, bo trzymałem w rękach ich ostatni wypust "dziewiątki" i z tą jakością było po prostu słabo...
Mariuszu... jak oceniasz jakość malowania wykonaną przez producenta?
Pytam, bo trzymałem w rękach ich ostatni wypust "dziewiątki" i z tą jakością było po prostu słabo...
Tak na szybko foty z telefonu. Es skończony. Malowanie od nowa, dodano elementy fototrawione, wkład węgla, relingi i poręcze z drucików. Nowe oznaczenia, wgniotki i rdza, imitacje dospawanej blachy, patynowany, zabezpieczony lakierem.
Roboty jest od diabła, bo chciałoby się dalej pójść, tylko czy to ma sens. Ogólnie sam jestem zaskoczony tym co wyszło. Model jest bardzo ciężki, masywny, jest potencjał do modernizacji.
Węglarka Es (Wddo), powstała na bazie węglarki od ROC. Dostała elementy fototrawione jak haki, kratki, schodki, poręcze czy uchwyty końca składu. Naniosłem także wgniotki, odpryski, elementy korozji. Całość pomalowana od nowa zgodnie z RAL, spatynowana.
PIKOZOLO po waloryzacji, model malowany całkowicie od nowa, nowe kalki, trawione listwy i oznaczenia, nowe trąbki, malowane kabiny, Kamilowe reflektory ... spatynowany i zabezpieczony
Kolejna lokomotywa zeszła z warsztatu, tym razem EP07-372. Lokomotywa została umyta do zera ze starej powłoki, dostała nowe malowanie zgodne z RAL używanym przez PKP. Opracowałem nowe oznaczenia i opisy. Zamontowane nowe pługi odśnieżne. Pomalowane kabiny, całość spatynowana i zabezpieczona lakierami. Lokomotywa jest przed wymianą reflektorów i trąbek.
Z racji tego, że znowu nie działa poprawnie serwer wstawiam linki do fot.