Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
No pięknie Ci te RUMUNY wychodzą i myślę, że gdybyś swój nick zmienił na Rumun większość wiedziałaby o kogo chodzi
Ale kamyczek do ogródka zapodam, bo ta trąbka, aż się prosi aby ją nawiercić i przez to urealnić.
No pięknie Ci te RUMUNY wychodzą i myślę, że gdybyś swój nick zmienił na Rumun większość wiedziałaby o kogo chodzi
Ale kamyczek do ogródka zapodam, bo ta trąbka, aż się prosi aby ją nawiercić i przez to urealnić.
Heniu nie ingerowałem w budę bo miała być jak najbardziej "pudełkowa" także trąbki są fabryczne, nawet zgarniaczy nie wymieniałem na trawione .. takie życzenie właściciela ..
kolor jest fabryczny w sensie koloru bazowego .. cienowanie itd to już moja praca, aby był nasz RAL to trzeba by umyć wagony i malować na nowo ... a takiego wyznacznika od właściciela nie było ..
ET41-130 ... model powstał z bazowego ET41 od PIKO... moja robota to całe malowanie kalkomanie lakierowanie i złożenie do "kupy" całości lokomotywy
itd .. światełka i lampy Karola M .. ... i tak się to prezentuje po konwersji ..
Przepraszam że się nieco przyczepię, bo patyna na Bipie jest fachowa, ale dla składu jeżdżącego pod drutem. Zjeździłem przysłowiowe pół kraju bipami pod dieslem, i bipa jeżdżaca pod spalinówkami, wygląda (szczególnie dach) inaczej- czarno, szare naloty zacieki, osmolone ściany czołowe, różne kropki, w kolorze czarno szarym, dach ogólnie o wyglądzie tłustawym (może bezbarwny połysk miejscami?)