Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Heloł . Gdyby w mojej lokomotywowni pozaklasowej Popowów Fabryczny (Polskie Koleje Domowe) jakaś drużyna pozwoliłaby na takie zaniedbanie Fiata, zostałaby przeniesiona do obsługi drezyny typu "moja-twoja". . Rewelacyjna waloryzacja - lokomotywa jak zdjęta ze szlaku!
niestety lok tak musiał byc zrobiony za dużo było uszkodzeń powłoki lakierniczej ...... a co do dachu rdzy itd ... nie jest tak źle, dziś większość pozostałych przy życiu 45 tak już wygląda i dalej śmiga .. jeszcze ...
Spytam przekornie i zaczepnie masz jakieś dowody czy domniemujesz?
Broń panie w zboże, nie czepiam się techniki czy jakości wykonania (zdążyłeś już nas przyzwyczaić do wysokiego poziomu) ale z tym obecnym wyglądem i śmiganiem to Cię mocno poniesło...
Co tu rozwijać, przecież codziennie na torach spotykamy całe stada śmigających fiatów, zwłaszcza tych żółtoczelnych SP45.
Inna sprawa, że jeśli chłopaki na szopie w Sierpcu w dwa lata doprowadziliby do takiego stanu maszynę to zostaliby rozstrzelani
Spytam przekornie i zaczepnie masz jakieś dowody czy domniemujesz?
Broń panie w zboże, nie czepiam się techniki czy jakości wykonania (zdążyłeś już nas przyzwyczaić do wysokiego poziomu) ale z tym obecnym wyglądem i śmiganiem to Cię mocno poniesło...
Michał swego czasu na linii Kostrzyn - Krzyż ( lata 2010-2013 ) jezdziły dwie suki chyba przeniesione z Rzepina, i wygladały podobnie jak ta .. zresztą popatrzcie na rumuny w jakim stanie jeździły, dachy miały rodem ze skupu złomu " TOM KUPUJE ZŁOM"
Suki to Suki. Tu chodzi o Fiaty - one - przynajmniej w moich stronach były traktowane bardzo dobrze. Niektóre nawet otrzymywały nazwy (SU45-231, czy 136) Czyżby w Sierpcu było inaczem.
Mariusz, dokładnie wiem w jakim stanie potrafi tabor turlać się po torach. Jednak nie porównuj katastrofalnego stanu obecnego z latami 90-tymi mimo, już wtedy, równi pochyłej. Tak samo jak nie do końca trafne jest porównanie do ST43, jakby nie patrzeć ciężkiej lokomotywy towarowej. W latach 90-92 (a o ile dobrze kojarzę taki stan przedstawia model) załogi miały "swoje" lokomotywy ( w odróżnieniu od barbarzyńskiego systemu, każdy jeździ czym popadnie) i podobnie jak w Białymstoku tak i w Sierpcu dbano o maszyny. Zwłaszcza o te zatrudniane do ruchu osobowego czy pośpiesznego. Podkreślę jeszcze raz, masz talent do patynowania i świetną technikę, robisz to naprawdę wybornie. Na rumunach, zwłaszcza tych w ostatnich malowaniach prezentuje się wyśmienicie, nadal jednak uważam że tak piękna maszyna jaką jest SP45 nie zasługuje na takie traktowanie