• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Tabor z warsztatu Telewizor11

Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.

SU45-034

Aktywny użytkownik
Reakcje
774 78 3
Szanuję trud wykonanej pracy, ale wagony wyglądają nierealnie.
1. Nie pamiętam poza wybitnie ciężkimi zimami aby do pociągów włączano tak brudny tabor.
2. Polecam obserwację na gruncie lub na podstawie zdjęć jak wygląda sprawa odsłoniętych zasłonek.
3. Takie graffiti to domena EZT, wagony były w 99% wolne od bohomazów.
4. Tak jak powyżej wyglądały wagony odstawione w wagonowniach i nadają się tylko do symulacji jazdy na naprawę do ZNTK.
 
OP
OP
m_zntk

m_zntk

Znany użytkownik
Reakcje
11.618 177 14
Szanuję trud wykonanej pracy, ale wagony wyglądają nierealnie.
1. Nie pamiętam poza wybitnie ciężkimi zimami aby do pociągów włączano tak brudny tabor.
2. Polecam obserwację na gruncie lub na podstawie zdjęć jak wygląda sprawa odsłoniętych zasłonek.
3. Takie graffiti to domena EZT, wagony były w 99% wolne od bohomazów.
4. Tak jak powyżej wyglądały wagony odstawione w wagonowniach i nadają się tylko do symulacji jazdy na naprawę do ZNTK.

Masz całkowitą rację, wyżej pokazane wagony są tylko wizualizacją projektów kalkomanii, które będę sam już wykonywał. Wagony są przypadkowe.


Zrzut ekranu-1s.jpg
Zrzut ekranu-1dd.jpg


Zrzut ekranu-1.jpg

Zrzut ekranu-1.jpg
 
Ostatnio edytowane:

SU45-034

Aktywny użytkownik
Reakcje
774 78 3
Ja bym Ci pokazał, jaki tabor jeszcze do niedawna kierowano na trasy np. do Lublina - na Warszawie Zachodniej z daleka można było poznać właśnie po wyglądzie pociąg jadący na wschód Polski. Niestety nie mam takiej możliwości.
A to ciekawe, ponieważ ja nie jestem w stanie wytypować kierunku, w którym pojedzie dany skład ze względu na wygląd (brud/czystość/zapuszczenie/bohomazy).
Między Warszawą a Lublinem najbrudniejszy i najgorzej utrzymany tabor stanowiły EN57 z WWK, mołdawski wagon Warszawa-Kiszyniów, odeski wagon Warszawa-Odessa (w Kasztanie), charkowski Warszawa-Charków (w Kijów Ekspresie) i czasem coś ubogiego wystawiła wagonownia Zagórz. Pozostały tabor prezentował standard ogólnopolski lub ogólnoukraiński dla komunikacji "wschód-zachód".
 
Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 18
Tabor 24
Tabor 5
Tabor 107
Tabor 4

Podobne wątki