• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Tabor z warsztatu Telewizor11

Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.
OP
OP
m_zntk

m_zntk

Znany użytkownik
Reakcje
11.618 177 14
SP45-099 , wymienione reflektory na lustrzane, wymienione trąbki, wymienione gniazda na czołownicy na odlewane mosiężne, malowane kabiny z dodatkami oraz z maszynistami, metalowe zderzaki wraz z tarczami pod zderzakowymi i relingami, dodatkowe gniazda pod belką zderzakową, wstawione wentylatory w dachu. Całość na nowo malowana zgodnie z RAL, nowe oznaczenia na pudle ( litery fototrawione oraz kalki ).


104712581_631178607529250_9158831454473664696_n.jpg
104792247_1447280415474150_5031753927194234442_n.jpg
 
OP
OP
m_zntk

m_zntk

Znany użytkownik
Reakcje
11.618 177 14
Kolejna "45" zeszłą z warsztatu, tym razem lubelska 172. Lokomotywa malowana całkowicie na nowo, kolorowe kabiny z dodatkami, wstawione wentylatory, nałożone na pudle przestrzenne trawione literki, założone ramki na reflektory, wstawione nowe trąbki. delikatna patyna. "Lok" w pełnej cyfrze.

20200621_201357.jpg
20200621_201512.jpg
 

Rokstedi

Znany użytkownik
PGM
Reakcje
1.506 0 0
Postanowiłem zapytać,
Mariusz wkładasz tyle pracy w tworzone przez Siebie waloryzacje SP/SU45, a mimo to pozostawiasz nieruszone/fabryczne wsporniki do mocowania tabliczek sygnałów końca składu. Producent wymyślił te elementy jako wkładane od czoła i ok., tyle że powinny mieć one kolor czoła lokomotywy tzn. w SP45-099 kolor żółty, w SP45-172 kolor zielony. Z mojego punktu widzenie jest to jeden z podstawowych detali, nad którym należy popracować w przypadku modeli Piko tej serii lokomotyw. Wystarczy wkleić detal na stałe, zaszpachlować od czoła i z tyłu (przednie krawędzie nóg wsporników powinny się licować z czołownicą), a następnie wszystko pomalować według schematu opisanego powyżej. Nakład pracy w porównaniu z czasochłonnością reszty wykonywanych przez Ciebie prac wydaje się żaden. Zastanawia mnie powód Twojej decyzji o nie ingerowaniu w te "duperele". Piszę o tym bo uważam, iż w łatwy sposób modele tej serii lokomotyw będą trochę świetniejsze niż świetne.
 
OP
OP
m_zntk

m_zntk

Znany użytkownik
Reakcje
11.618 177 14
Postanowiłem zapytać,
Mariusz wkładasz tyle pracy w tworzone przez Siebie waloryzacje SP/SU45, a mimo to pozostawiasz nieruszone/fabryczne wsporniki do mocowania tabliczek sygnałów końca składu. Producent wymyślił te elementy jako wkładane od czoła i ok., tyle że powinny mieć one kolor czoła lokomotywy tzn. w SP45-099 kolor żółty, w SP45-172 kolor zielony. Z mojego punktu widzenie jest to jeden z podstawowych detali, nad którym należy popracować w przypadku modeli Piko tej serii lokomotyw. Wystarczy wkleić detal na stałe, zaszpachlować od czoła i z tyłu (przednie krawędzie nóg wsporników powinny się licować z czołownicą), a następnie wszystko pomalować według schematu opisanego powyżej. Nakład pracy w porównaniu z czasochłonnością reszty wykonywanych przez Ciebie prac wydaje się żaden. Zastanawia mnie powód Twojej decyzji o nie ingerowaniu w te "duperele". Piszę o tym bo uważam, iż w łatwy sposób modele tej serii lokomotyw będą trochę świetniejsze niż świetne.

Masz rację, muszę to uwzględnić przy następnych "45".
 
Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 18
Tabor 24
Tabor 5
Tabor 107
Tabor 4

Podobne wątki