• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Tabor z warsztatu Telewizor11

Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.

SP45-166

Aktywny użytkownik
Reakcje
904 38 3
SU45-246 po ostatniej rewizji w PESIE nie miała czarnego tła numerów na czołownicy. 245 za to miała do czasu jej odmalowania w schemat typu żółte czoło przez Zamość, a 254 do końca jeździła w schemacie sprzed likwidacji obowiązku żółtych czół więc w ogóle nie te barwy i schemat
 

SP45-166

Aktywny użytkownik
Reakcje
904 38 3
115 też ma drobne niedociągnięcia. Jeżeli to stan na 2008 rok tuż po rewizji to tak jak wszystkie maszyny wtedy naprawione ostatnią partią 15 sztuk wysłaną do Pesy na przełomie 2007/8, obwódki reflektorów szare a numery na pudle białe a poręcze w kolorze pudła. Jeżeli jest to stan już po odmalowaniu w PRach to wtedy bez daty naprawy rewizyjnej a detale miały o ile pamiętam odcień czerwony
 
OP
OP
m_zntk

m_zntk

Znany użytkownik
Reakcje
11.604 177 14
SU45-246 po ostatniej rewizji w PESIE nie miała czarnego tła numerów na czołownicy. 245 za to miała do czasu jej odmalowania w schemat typu żółte czoło przez Zamość, a 254 do końca jeździła w schemacie sprzed likwidacji obowiązku żółtych czół więc w ogóle nie te barwy i schemat
115 też ma drobne niedociągnięcia. Jeżeli to stan na 2008 rok tuż po rewizji to tak jak wszystkie maszyny wtedy naprawione ostatnią partią 15 sztuk wysłaną do Pesy na przełomie 2007/8, obwódki reflektorów szare a numery na pudle białe a poręcze w kolorze pudła. Jeżeli jest to stan już po odmalowaniu w PRach to wtedy bez daty naprawy rewizyjnej a detale miały o ile pamiętam odcień czerwony

Nie ja jestem właścicielem lokomotywy, tylko wykonuję to co ktoś chce i nie mi o tym dyskutować. Ale doceniam to, że się poświęciłeś i opisałeś historię tych lokomotyw bo w sumie jest bardzo mało dokumentacji czy opisów konkretnego nr danej lokomotywy. Także ja na mój podziw dają Ci szczególne doceniam.
 

SP45-166

Aktywny użytkownik
Reakcje
904 38 3
Tak się potem domyśliłem że takie było zamówienie. Od twojej strony Mariuszu patyna pierwsza klasa. Tym niemniej dziwię się że przy odtwarzaniu współczesnych malowań co do których jest masa dokumentacji foto niemal miesiąc po miesiącu pokusiliście się o lekką modyfikację stanu faktycznego. To świeża sprawa, sporo osób pamięta te konkretne egzemplarze w ruchu więc podobne komentarze do mojego mogą się jeszcze pojawić np na spotkaniach modelarskich czy coś
 
OP
OP
m_zntk

m_zntk

Znany użytkownik
Reakcje
11.604 177 14
Tak się potem domyśliłem że takie było zamówienie. Od twojej strony Mariuszu patyna pierwsza klasa. Tym niemniej dziwię się że przy odtwarzaniu współczesnych malowań co do których jest masa dokumentacji foto niemal miesiąc po miesiącu pokusiliście się o lekką modyfikację stanu faktycznego. To świeża sprawa, sporo osób pamięta te konkretne egzemplarze w ruchu więc podobne komentarze do mojego mogą się jeszcze pojawić np na spotkaniach modelarskich czy coś
Masz sporo racji, ale ja już nie dyskutuję w tym temacie, jak ktoś chce tak wykonam, ale nie jest to też regułą, że lecę jak popadnie :)
 
OP
OP
m_zntk

m_zntk

Znany użytkownik
Reakcje
11.604 177 14
Kilka bonanz zeszło z warsztatu. Będą zapewne pytania o firanki, tak były firanki. Tak w latach 90 tych takie bonanzy śmigały na trasie Kostrzyn n/O - Stargard Szczeciński przez Myślibórz, sam się w te firanki zawijałem do snu :)


IMG_20190830_122858.jpg
IMG_20190830_122908.jpg
 
Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 18
Tabor 24
Tabor 5
Tabor 107
Tabor 4

Podobne wątki