• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Tabor z warsztatu Telewizor11

14D40

Znany użytkownik
jakiś Ty biedny, ciągle pod górkę i w deszcz............;)
wagon klasa, nareszcie pierwsze piękne , wypracowane waloryzacje węglówek, czuję roboczogodziny, dziesiątki roboczogodzin
Janusz, a od kiedy Ty taki dupoliz jesteś? Nie poznaję kolegi w mordę no. Aż tak sztucznie jakoś mi zalatuje wzajemnym poparciem. Zapodać wazelinkę?
 
Ostatnio edytowane:

Gonziak

Znany użytkownik
Tak, bo jak robiłem projekt szablonu to nic mi się nie zgadzało. Inaczej schemat malowania rozkładał się na realnej lokomotywie a inaczej na modelu. W końcu buda PIKO została zeskanowana na profesjonalnym skanerze i na takim skanie został zrobiony schemat maski w stosunku 1:1. Przy okazji wyszło, że buda PIKO ma się nijak do realnego modelu.
Jak pierwszy raz pomalowałeś budę to rzeczywiście nic się nie zgadzało. Tak naprawdę powstanie tego schematu malowania na modelu to tylko i wyłącznie Twoja zasługa. Nikt przez ponad 13 miesięcy i 20 stron na PW nie "tłukł" Ci do głowy jak pomalować ten model, żeby całość wyglądała tak jak trzeba. Nikt też nie wysyłał Ci różnych schematów kolorystycznych po to aby ułatwić dobór kolorów i przyspieszyć pracę nad modelem. Pomysł, wykonanie, profesjonalne zdjęcia modelu - wszystko to opracowałeś i zrobiłeś sam. Masz wielki talent.
 

Telewizor11

Moderator Globalny
Zespół forum
Jak pierwszy raz pomalowałeś budę to rzeczywiście nic się nie zgadzało. Tak naprawdę powstanie tego schematu malowania na modelu to tylko i wyłącznie Twoja zasługa. Nikt przez ponad 13 miesięcy i 20 stron na PW nie "tłukł" Ci do głowy jak pomalować ten model, żeby całość wyglądała tak jak trzeba. Nikt też nie wysyłał Ci różnych schematów kolorystycznych po to aby ułatwić dobór kolorów i przyspieszyć pracę nad modelem. Pomysł, wykonanie, profesjonalne zdjęcia modelu - wszystko to opracowałeś i zrobiłeś sam. Masz wielki talent.
Ah Pawełku sorry, że o TOBIE zapomniałem, ale to nie TY chodziłeś po studiach reklamy czy po lakierniach tylko ja dobierałem kolor itd, i ja Wam pokazałem, że buda piko mija się z budą realnej lokomotywy, więc to były moje sugestie w Wasza stronę, aby Was zadowolić, aby było w miarę zgodnie co do modelu. Więc wielkie sorry .. że nie wspomniałem o Waszym wkładzie.

Panowie, zawsze ale to zawsze jak ktoś miał ze mną kontakt, to wie, że jak są jakieś niejasności to kontaktuję się z tą osobą i mówię o problemach. Czasami kogoś to irytuje, ale nie robię tego złośliwie tylko wskazuję problem bądź niejasności, aby taki ktoś wybrał kierunek działania bo to w końcu jego model a nie mój. Wskazuję sklepy, gdzie można kupić części, gdzie i u kogo można kupić czy zrobić kalki bądź je zaprojektować, u kogo wytrawić elementy, u kogo zamówić zapasowe oryginalne części do modeli, czy osoby wykonujące elektronikę.
I uważam, że jest to fer z mojej strony wobec tych osób. Także dostarczenie mi 20 tyś zdjęć nie powoduje, tego że ktoś mnie wyręczy w robocie, na podstawie tych właśnie zdjęć mogę wskazać różnice porównując je z modelem, że coś mi nie pasuje, wtedy o tym piszę właścicielowi, niech sam pomyśli co dalej, podejmie decyzje.

Ps... Paweł nawet przy obecnym projekcie dla Ciebie pokazałem Ci , ze skosy są inne, aby później nie było pytań ... dlaczego tak a nie inaczej.
Także proszę bez zbędnych złośliwości bo to na prawdę bez sensu.
 
Ostatnio edytowane:

Telewizor11

Moderator Globalny
Zespół forum
Tak mnie naszła refleksja po wpisie Pawła i .. co następuje bo chyba o tym warto napisać, chciałbym podziękować tym wszystkim , a mianowicie :
- Grzegorzowi Siódym Ostbahnowi za wykonanie masy elementów trawionych i kalek
- Zbyszkowi Klubie za całokształt Jego warsztatu i produkcji
- Leszkowi Wali Elvisowi za wykonywanie roboty z zakresu elektroniki
- Karolowi Marcińczakowi za posiadanie masy części do modeli i super szybkie działanie
- Zbyszkowi Gałczyńskiemu oraz DarkowiW za życzliwość i koleżeństwo modelarskie
- Kamilowi Koperze za super trąbki i inne elementy oraz godziny wspólnych rozmów na różne tematy
- Piotrowi Ciechocińskiemu za super serwis przy modelach SM
- firmie RBM
- Warwicowi za pomoc merytoryczną
- Wojtkowi Strojowi za super znajomość
- Danielowi Skarżyńskiemu za makietkę :)
- Danielowi Nowakowi za super znajomość
- Krzysztofowi Kojowi za pomoc i wiedzę historyczną
- Kazimierzowi Siennickiemu za pomoc przy odlewach żywicznych
- Kajetanowi Schultz za super kalki
- i wielu wielu innym, z którymi miałem kontakt i bez których nie powstały by pewne modele ... różne

A przede wszystkim dziękuję Wam wszystkim za cierpliwość do mojej osoby, bo nie zawsze mam czas na modele i wykonuję je dla Was tylko wtedy kiedy mam możliwość i sposobność.
Z perspektywy 100 stron mojego wątku można zaobserwować cały okres ewoluowania tego co i jak się zmieniało przez lata.
 
Ostatnio edytowane:
Zdjęcie lipne, z telefonu , światło kijowe...
nie jestem modelarzem, ale od wczoraj szukam szczęki po obejrzeniu zdjęć Twoich waloryzacji i tej ET41-100 !
Numer 100 był zresztą naprędce podrabiany, bo ten konkretny egzemplarz w realu wcale nie był tym numerem (widziałem w naturze).
A wracając do ostatniego zdjęcia, chyba w realu oryginał wagonu do pięt temu modelowi ma daleko . . .
A patrząc od strony modelu ... taki feee, a wyszedł od producenta taki sliczny ... tak go "spaćkałeś", echhhh ! ;)