• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Tabor WKD

MichałK

Znany użytkownik
Reakcje
874 9 4
#4
Znalazłem filmiki z przybycia nowej "wukadki" do Grodziska.
http://www.youtube.com/watch?v=sBbgjs2D ... _embedded#!
http://www.youtube.com/watch?v=4bqNr6rK ... re=related
P.S.
Na jednym z nich jest przejazd łącznica z PKP Pruszków do WKD Komorów - jedyny tor łączący WKD z resztą świata. Filmik pokazuje przejazd z najbardziej zatłoczoną ulicą w Pruszkowie - przedłużenie Al Jerozolimskich z Warszawy. Rzadko który kierowca zwalnia na tym przejeździe przynajmniej do przepisowych 50km/h wciąż myśląc, że tam przecież nic nie jeździ :!:
 

Zbyszek

Znany użytkownik
Reakcje
808 71 5
#15
tak ja to liczyłem na dwie trzy jednostki ,konserwowane tak by awaryjbnie wyjeżdzały lub od swieta razem z EN80
Pytania dwa: EN80 jest własnością M.K? Jaki jest jego obecny stan?
Wystarczyłaby odrobina dobrej woli, troszkę podstawowych części zamiennych, wydobytych z kasowanych jednostek i jeden egzemplarz w stanie czynnym, w malowaniu fabryczno-historycznym do jazd nadzwyczajnych i okolicznościowych, ale cóż.....:mad:
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.851 115 22
#16
Ale weźcie pod uwagę, że jak zostanie podniesione napięcie na lini WKD, to zarówno EN80 jak i EN94 bez przerobienia napędu (a tego nikt na pewno nie zrobi) nie pojadą nigdzie.
I tak się właśnie zastanawiam co teraz będzie z wagonem EN80? Bo zostanie już raczej tylko i wyłącznie eksponatem statycznym i to mimo sprawnego napędu! Szkoda, bo wątpię by o własnych siłach jeszcze kiedyś pojechał.
W związku ze zmianą wartości napięcia w sieci i niemożnością kursowania w takim razie starszego taboru przy nowej wartości, jest to jak sądzę dodatkowy powód dla którego nie bierze się pod uwagę zachowania czynnego egzemplarza EN94, czy też nawet nieczynnego.
 
OP
OP
M

maniek2820

Znany użytkownik
Reakcje
12 1 0
#17
Pytania dwa: EN80 jest własnością M.K? Jaki jest jego obecny stan?
Wystarczyłaby odrobina dobrej woli, troszkę podstawowych części zamiennych, wydobytych z kasowanych jednostek i jeden egzemplarz w stanie czynnym, w malowaniu fabryczno-historycznym do jazd nadzwyczajnych i okolicznościowych, ale cóż.....:mad:
tylko co my gdybaby jak wszyscy podchodzą do zabytków jako do złomu który należy spieniężyć
 

Zbyszek

Znany użytkownik
Reakcje
808 71 5
#18
W związku ze zmianą wartości napięcia w sieci i niemożnością kursowania w takim razie starszego taboru przy nowej wartości, jest to jak sądzę dodatkowy powód dla którego nie bierze się pod uwagę zachowania czynnego egzemplarza EN94, czy też nawet nieczynnego.
No właśnie, nawet nieczynnego. Na WKD jest jakaś izba pamięci, nikt z miejscowych miłośników*, czy też z Wawy nie może chociaż spróbować nagłośnić tematu?
*-przecież to nie muszą być nawet miłosnicy kolei, a tzw. warsawianiści?
 
OP
OP
M

maniek2820

Znany użytkownik
Reakcje
12 1 0
#19
tak to prawda ,i po jazdach będzie .....ja to fantazjuje o zabytku choćby pod dachem.
varsavianiści owszem historia ,foty wspomnienia a tabor ....co pomogą oni skoro MK zlewane przez wszystkich ledwo żyje
 

Podobne wątki