• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Tabor prywatnych przewoźników

Koledzy, mam pytanie. Czy wiecie może jakie lokomotywy ciągną składy cystern gazowych Orlen?
Widziałem fotografie, na których były to lokomotywy PKP Cargo (np. ET22 lub EU07), mnie natomiast interesuje jakie lokomotywy przewoźników prywatnych ciągną takie składy? Czy są to np. Traxxy Lotosu albo Vectrony DB Schenker?
 

Meggido

Znany użytkownik
Koledzy, mam pytanie. Czy wiecie może jakie lokomotywy ciągną składy cystern gazowych Orlen?
Widziałem fotografie, na których były to lokomotywy PKP Cargo (np. ET22 lub EU07), mnie natomiast interesuje jakie lokomotywy przewoźników prywatnych ciągną takie składy? Czy są to np. Traxxy Lotosu albo Vectrony DB Schenker?
Obecnie Orlen ma swoją flotę lokomotyw. Trochę własnych, trochę dzierżawionych. Widziałem je z Gamą, z Traxxami, z M62M, kiedyś Orlen korzystał też z Dragonów STK i z Griffinami. Vectronów nie widziałem, ale tabor PKP Cargo z cysternami Orlenu owszem. Kiedyś też trafiła się Tamara z Koltaru (Grupa Azoty Tarnów).
 

pado

Znany użytkownik
KKMK
Koledzy, ktoś z was wie czy węglarki w barwach ECCO (białe pudło i czarny rant/obwodzina) są wewnątrz malowane na biało czy czarno? Logika podpowiada ze na czarno.... ale np węglarki firmy "Dolata" są całe białe. Filmiki i forki z neta nie pokazują tego jak to jest....:/
 

Kanclerz

Znany użytkownik


W dniu dzisiejszym być może po raz pierwszy słowacki Vectron 383 202-9 ciągnął coś innego niż wagony towarowe bo z dniem 5.12.2019 rozpoczął się okres jego wynajmu przez spółkę PKP Intercity. Lokomotywa uzupełnia braki taborowe PKPIC wśród najszybszych lokomotyw i zastępuje rozbite/uszkodzone lokomotywy serii EU44.
 

Engineer

Aktywny użytkownik


W dniu dzisiejszym być może po raz pierwszy słowacki Vectron 383 202-9 ciągnął coś innego niż wagony towarowe bo z dniem 5.12.2019 rozpoczął się okres jego wynajmu przez spółkę PKP Intercity. Lokomotywa uzupełnia braki taborowe PKPIC wśród najszybszych lokomotyw i zastępuje rozbite/uszkodzone lokomotywy serii EU44.
Zdjęcie oraz opis bez zarzutu (y), z tym że widoczny na zdjęciu słowacki Vectron nie jest własnością prywatnego przewoźnika, jak sugeruje tytuł wątku, tylko państwowego przewoźnika ZSSK Cargo.
I tutaj pojawia sie pytanie, czy w zasobach forum jest wątek poświęcony właśnie pojazdom trakcyjnym, obcych zarządów na Polskich torach?:niepewny:
 

Kanclerz

Znany użytkownik
Zdjęcie oraz opis bez zarzutu (y), z tym że widoczny na zdjęciu słowacki Vectron nie jest własnością prywatnego przewoźnika, jak sugeruje tytuł wątku, tylko państwowego przewoźnika ZSSK Cargo.
I tutaj pojawia sie pytanie, czy w zasobach forum jest wątek poświęcony właśnie pojazdom trakcyjnym, obcych zarządów na Polskich torach?:niepewny:

ZSSKC nie jest właścicielem tegoż Vectrona, tylko go "wypożycza" od spółki S Rail Lease s.r.o. - dodam tylko celem uzupełnienia poprzedniego wpisu.
 

Podobne wątki