Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Nie jesteś chory, my też tak mamy z rozgrzebanymi projektami. No a jeżeli to naprawdę choroba, to jesteśmy tak jak i Ty chorzy.
Zapowiada się kolejny ciekawy model. Trzymam kciuki.
jak widzę ile robi (a widziałem jego warsztat) to się zastanawiam dlaczego jeszcze na portalach naukowych nie pojawiają się informacje o wykorzystaniu 4 wymiaru (lub 5 jeżeli założymy że teraz 4-tym jest czas
Widziałem te lokomotywy kilka razy, jak ciągnęły składy osobowe na kultowej linii nr.286 Wałbrzych Główny-Kłodzko Główne. Chyba było to w celach doświadczalnych za nim przestawili się na SP32, a TKt48 było pod dostatkiem. Trzymam kciuki.
Marku to zasiadam w pierwszym rzędzie i obserwuję budowę tej lokomotywy
Zawsze podobały mi się te "manewrówki " i sam przymierzam się do budowy własnej.
Zapytam - skąd masz dźwięk dla tej lokomotywy ? ,bo sterowanie oświetleniem mogę się domyślać
Mój model jest/będzie budowany od podstaw z polistyrenu + plus blaszki trawione . Na chwilę obecną wygląda tak:
Pozdrawiam serdecznie
Ja mam dźwięk do swojego modelu . Zrobiłem właśnie tak jak radzi kol . @Misiek .
Postarałem się o dźwięki od wersji węgierskiej tej lokomotywy, bo w zasadzie nic się nie zmieniło w wersjach polskich lokomotyw.
Były wyposażone w te same silniki co M44 .
Pozdrawiam serdecznie
Model na filmie co prawda w skali TT ale to nie zmienia faktu samego dźwięku. Jak dla mnie do zaakceptowania .
Nawet syreny (1.14 m ) podobne do naszych .
Pozdrawiam serdecznie
Jest firma na Węgrzech,która robi te modele . Nazywa się LIMIT http://users.atw.hu/limitbahn/rolunk.html
Można spróbować tam wysłać zapytanie.
Przepraszam Marka za zaśmiecanie jego tematu
Pozdrawiam serdecznie